|
||||
|
||||
ervaring met merk:sandtler
hallo.
mijn oog was gevallen op een website waar vele sandtler onderdelen aangeboden worden, voor leuke prijzen ik vond de remschijven wel intressant bijvoorbeeld. nu mijn vraag heeft iemand ervaring met dit merk en is het goed spul of??? alvast bedankt gr frank |
|
||||
|
||||
Ik vroeg me dit ook af vooral voor de remschijven..
|
||||
|
||||
Ik ken Sandtler voornamelijk van de kuipstoelen.
- Sandtler Sponsor R is exact hetzelfde als de Sparco Rev. - Sandtler Sponsor E is exact hetzelfde als de Sparco Evo. - etc. (alleen dan vaak 100€ + goedkoper ) |
|
||||
|
||||
bekenden van mij rijden doen veel in de autosport
en hun zweren helemaal bij sandtler. schijnt dus wel goed te zijn. |
|
||||
|
||||
Laatst nog een doos onderdelen besteld van hun,
Is niet veel mis mee, leveren ook gewoon merken als samca, sparco, vdo supersprint. Alleen de remschijven heb ik geen ervaring mee,
|
||||
|
||||
ja ik heb laatste voor een terein auto die ik gebouwt heb voor iemand voor die speciale off the road evenement.. erg leuk overigens.
wat van dat hitte tape en hoesen gekocht voor over de uitlaat enzo en om bedrading af te schermen , dit had ik gekocht via www.dutchpowertrading.nl ik ga daar nog wat van die powerflex rubbers bestellen en zag dus ook de remschijven. een normale 280mm remschijf voor 39 euro en een geperforeerde voor 100 euro.. najah vind ik geen gekke prijzen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze Sandtler.de site ?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik koop daar alles bij sandtler in duitsland ze verkopen daar ook enkel het beste en de prijzen zijn goed en als je zelfs tot daar rijd geven ze zelfs een korting
groeten johan |