|
||||
|
||||
Spatbordverbreders golf 1 ?
Hoi,
Heeft iemand misschien een leuk setje spatbordverbreders voor een golf 1. Niet van quartet ofzo maar die standaard kunststof verbreders (voor en achter). Mocht je een leuk setje hebben liggen (mogen ook licht beschadigd zijn !) stuur me dan even een berichtje. Alvast bedankt ! Gr. Luuk Last edited by Luuksen : 15-07-2010 at 23:48. |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Je kunt eens op ebay.de kijken,
je moet dan zoeken op kotflügelverbreiterung. Staan wel us hier en daar leuke setjes op. Erik.
|
||||
|
||||
ik zal eens kijken, thnx
|
|
||||
|
||||
kun je ook gewoon nieuw bestellen (wel imitatie dan)
|
|
||||
|
||||
Ja bij Volkswarenhaus maar heb ooit gelezen dat de pasvorm daar niet goed van is.
Erik.
|
||||
|
||||
heb ze bij golf1onderdelen.nl besteld, past prima eigenlijk
|
|
||||
|
||||
Zou goed kunnen dat die beter zijn, wat ik bedoelde ging trouwens over GTI verbreders, weet niet of daar verschil in zit.
Hier de post over de GTI verbreders van Volkswarenhaus: Quote:
Dus zo te lezen kun je ze beter bij golf1onderdelen.nl halen. Erik.
|
||||
|
||||
denk het wel ja, pasvorm bij mij is wel ok
|
|
||||
|
||||
mja bij golf1onderdelen.nl hebben ze alleen:
"rechts achter verbreder" en "rechts voor verbreder" en "spartbord verbreder links voor gebruikt" en dat is in mijn ogen niet alle 4 (of ik lees het verkeerd) Last edited by Luuksen : 16-07-2010 at 16:12. |
|
||||
|
||||
bump ["."]
|
|
||||
|
||||
ik heb nog wel een setje liggen pb me maar even
|