|
|||
|
|||
Aansluiten autoradio
Nog een thread van mij, en nog meer vragen. Ik wil graag weten welke kabel ik waar aan moet sluiten, heb wel wat geprobeerd te zoeken, maar naast de functie/kleuren van de kabels ben ik niet veel verder gekomen. Niet iets heel nieuws onder de zon. Ik rijd een caddy mk1 en de radio is een blaupunkt emden als dat helpt.
Ga los met paint als je wilt, want ik ben vrij leek hiermee. Alvast bedankt, hier onder de foto's. Achterkant radio, geen idee waar de rode draad heen moet. De metalen plug, van de antenne toch?, gaat linksboven in. De grote ronde is voor de mp3, die gaat rechts onder in, alleen het dunne draaitje er aan ben ik nog niet over uit. Connector 1, clueless, blauw met witte kabel is kapot getrokken of iets dergelijks. Connector 2, clueless en het baart me zorgen dat alle witte kabels zijn doorgeknipt Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, hopelijk kan iemand me verder helpen. Heel erg bedankt alvast. |
|
|||
|
|||
ga naar een automatriaalen zaak
en haal een stekker die op , die op jou stekker in de auto past die gast die jou de stekker verkoopt kan je vast ook wel vertellen waar je de + en de - op moet aan sluiten gaat er ook niks mis .... P.S zou de andere kant van de Blauw witte draad wel ff op zoeken zo ver ik weet staat daar + op als je het licht aan doet Last edited by Alberto : 22-07-2010 at 12:08. |
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt, ik zal dat eens proberen.
|
|
||||
|
||||
Blaupunkt Embden 1, 2, 3 of 4?
Lijkt mij trouwens een mono autoradio. De rode dikke draad is de plus en de massa is de behuizing. Connectortje onder de dikke rode draad lijkt mij de speakeraansluiting. De zwarte connector met de afgeknipte witte draden en de rode draden is voor de luidsprekers. De andere iso stekker is de voeding met de 12V, massa, geschakelde 12V en nog meer. http://www.oldtimerradio.com/auto.html http://www.youtube.com/watch?v=6EvhomI5qsE
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 22-07-2010 at 12:37. |
|
|||
|
|||
emden 2, en bedankt.
|