#1
|
|||
|
|||
Invoeren oldtimers moeilijker?
Wat moet ik precies met dit nieuws eigenlijk? Ik begrijp het eerlijk gezegd compleet niet:
http://weblogs.nrc.nl/geld/2010/08/...tos-in-de-knel/ Quote:
Huh? Een computer controleert bouwjaar en stuurt een automatische brief dat je geen belasting hoeft te betalen. En verder kunnen ze je voor altijd met rust laten. Hoe en waar kost dit ambtenaars? Ik snap het niet... Als je de regel gaat veranderen gaat het ambtenarij kosten, nu juist niet. Over het invoeren wordt verwezen naar dit artikel: http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigena...der_deel+_1.htm Wat gaat dit concreet betekenen? Als ik een auto uit 1950 uit Amerika haal, dan zitten daar WEL autopapieren bij, maar geen PART 1 en PART 2 (alsof dat er ergens bij zit bij invoeren want in het buitenland werken ze simpelweg niet met die delen, zoals ze vroeger in NL werkten). Is het dan niet sowieso onzin? Wie krijgt er nu problemen? (ik snap het wel, die nieuwe auto's leveren geld op blabla, maar wat the f betekent dit nu?) |
#2
|
||||
|
||||
__________________
Alain Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
Belastinggeld gefixeerd tuig daar in Den Haag.
Dit is inderdaad het soort problematiek dat ze moeten aanpakken... Voor de meeste youngtimers zal het geen probleem zijn de boel op kenteken te krijgen, maar voor echt oude auto's die ergens uit een schuur worden getrokken zonder papieren zal 't waarschijnlijk onmogelijk worden. En daardoor gaat een verzamelaar natuurlijk meteen naar de dealer en koopt zich een nieuwe Prius.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |