|
||||
|
||||
foto's rockin jalopy's motorama autotron...
vandaag naar het autotron gereden voor de oldtimerbeurs, eigenlijk meer voor de hal met de oldschool hotrods en customs..
het was zeker de moeite waard: hier wat foto's voor de rest even hier klikken klikkerdeklik |
|
||||
|
||||
ik mis dit soort dingen altijd.
zou er ook graag bij geweest zijn. foto`s zien er in iedergeval lekker uit groet frank
|
||||
|
||||
ja, was de eerste keer, deze combinatie..
het is eigenlijk een oldtimerbeurs, maar de hotrodhal was erg cool! eigenlijk zijn we er daarvoor ook naartoe gereden.. de verdere oldimerbeurs was niet zo mijn ding.. weinig vw's en vw onderdelen... maar ja, dáár is het keverwinterfestijn weer voor.. |
|
|||
|
|||
Ik ben er ook geweest, was best leuk inderdaad! Zeker de vele fifties usa cars!
Verder, veeel onderdelen, prul, rommel, vanalles, niks wat ik nodig heb iig! |
|
||||
|
||||
En ik ben er ook geweest. Hotrod hal was idd best cool. Ff over de beurs gelopen, maar dat was niet echt spannend. Handen in m'n zakken gehouden en geen geld uitgegeven
|
||||
|
||||
ff in de gaten houden voor volgend jaar,ziet er leuk uit!
|
|
||||
|
||||
jammer heb ik moeten missen, ziet eruit om volgend jaar niet te missen.
|
|
|||
|
|||
Vind zo'n rat model T's echt geweldig.
|
||||
|
||||
dit weekend weer:
|
|
|||
|
|||
Stom. Niet in mijn agenda gezet.
Wel dat weekeinde thuis met de kids LEGO Hot rods gebouwd, zal wel geen toeval zijn