|
|||
|
|||
golf 2 1986 1.3
Heej mensen,
Ik ben antoine, En woon in een klein dorpje vlakbij Tholen, Werk zelf in een metaal bedrijf, Dus wel makkelijk om zelf dingen te maken, verder heb ik me school al afgemaakt, en werk nu momenteel 5 dagen per week, Ik lees veel mee met andermans projecten, En nu wil ik zelf een project beginnen met mijn golfje:P , heb hier voor eerst een opel tigra gehad compleet verbouwd, en daarna een golf 4 1.6sr, maar mijn voorkeur gaat toch meer uit naar oudere auto's heb ik ook al gehad met brommer, vond de oudere brommers gewoon veel vetter dan die nieuwe ingewikkelde zooi Ik heb een golf 2 uit 1986 met een 1.3 motor met cabrateur(s?) auto is al verlaagd met een schroefsetje van raceland, en auto is net apk gekeurd, zonder problemen, duss ik ken er zoizo al een jaartje tegen aan Wat zijn mij plannen?? *<-- Heb ik al - Embleemloze gril der in zetten.* - G60 bumpers er op - Heel de auto leeg maken, 2 kuipstoelen* er in maken, En een rolkooi,(verder alles helemaal strak maken) - Auto keer opnieuw spuiten (zwart ofzo) - Andere velgen? (Nog geen idee welke ) - Platter op de grond, - Sportuitlaatje* - Motor een beurt geven - Miss ander blok in leggen - Stabilisatie stang (voor achter)* - En er zal nog wel iets te binnen schieten achterkant van het golfje Met mij gigantische dikke knal pijp voorkant van het golfje Met de nieuwe embleemloze gril merk van de kuipstoel kuipstoelen zelf van het merk 'patko' + 3 puntsgordels van 'carpoint' stabilisatie stang (zelf gemaakt, lijk net of als hij zo uit de winkel kom ) me baas vond dat ik veel mooie ideeen had voor de auto 1ste er in Gelijk alles super schoon gemaakt, Dus ben ik ook wel trots op 2 stoelen eindelijk er in (na veel zweet bloed en tranen ) Achterkant helemaal leeg gehaald, Super schoongemaakt, en me muziek er terug in gebouwd, 12'' kicker 400watt, magnat versterker 1000watt, en 2 lelijke boxjes Motor ruimte, Kleppen deksel/Ventilator houder worden nog gestraald, En hoogglanszwart gespoten net zo als de luchtfilter deksel (Wilde eerst als proefje spuiten) En het is wel goed gelukt al moet ik het zelf zeggen , Stabilisatie stang zit er nog niet op, Had ik geen zin meer in vandaag <-- doe ik morgen dus wel Verder wil ik alles gewoon mooi schoonmaken, En kleine dingetjes nog spuiten enzoo Zodra ik weer wat dingen gedaan heb maak ik weer foto's, En deel ik die natuurlijk met jullie Groeten Antoine Last edited by antoine91 : 15-01-2011 at 19:32. Reason: foto's bij zetten |
|
||||
|
||||
Plannen klinken goed
|
|
|||
|
|||
dankjewel, heb net me uitlaatje gemonteerd, echt gaaf geluid, zal morgen foto's regelen!!!!!
|
|
||||
|
||||
Goed bezig gozer
Zo te horen ben je er goed blij mee. Ik ga je project zeker volgen. Volgens mij wordt dit straks een bijzondere,strakke, bekende golf als ik het zo aan je plannen zie. Een kleine tip; geef niet teveel geld uit aan deze motor door vanalles te kopen wat hem sneller maakt. Ik denk dat je snel een ander blok erin zal doen en dan is het zonde van je geld geweest. Gewoon een goed gti, 16v, 1.8t, g60 blok kopen (compleet met bak, steunen, kabelboom, toebehoren,etc of een complete auto waarbij je ook de remmen en dergelijke pakt) en in je golf plakken. Wel even melden bij je verzekering(en dus ook bij het rdw langsgaan) en je kunt relatief goedkoop heel veel pk's omhooggaan. Is toch een grotere tip geworden dan ik dacht Succes gozer! Je hebt in iedergeval al 1 project volger |
|
||||
|
||||
Klinkt allemaal goed.! Ook handig als je zelf in het metaal zit!
|
|
|||
|
|||
Ik zeg... foto's!!!
|
|
|||
|
|||
foto's staan er bij, bedankt voor jullie reacties
|
|
|||
|
|||
Nog wat foto's voor jullie,
Moet nog sportstuurtje in Motorblok, + Stabilisatie stang en een buis op de inlaat, Voor meer coldair intake Hijs niet laag genoeg, Maar als ik lager ga, Dan raken me banden de wiel kassen onder het sturen... dus heb iemand een idee hoe ik lager kan?? rij trouwens met 13inchjes |
|
|||
|
|||
Goed bezig jong... ik hou je topic in de gaten...
|
|
|||
|
|||
nou nog een leuke vr6 erin en het interieur past beter bij de motor...
|
|
|||
|
|||
Quote:
dat zou ik best willen doen, maar.. mag zo veel pk's niet op mijn naam en me moeder wil hem niet tijdelijk op der naam nemen haha gr antoine |
|
|||
|
|||
Lager kunnen is tog niet zo moeilijk, gewoon smalle platte bandjes op die 13inch en je kunt hem op zijn pens gooien....
|
|||
|
|||
gaan we keer doen
|
|
|||
|
|||
inderdaad, gewoon kleine platte bandjes eromheen draaien en je kan zo laag dat je zelfs de iets omhoog staande klinkers in je straat niet meer overkomt
succes met de auto. goed begin al
|
|||
|
|||
Morgen komt er weer een update van de laatst dingen die ik gedaan heb/morgen nog ga doen, Mits het niet regend... klote regen
Wat te doen/Gedaan - Velgen goud spuiten (Nog doen) - Motorkap zwartspuiten (Gedaan) - Opvul blokjes tussen de stabilisatie stang (Komt beetje tegen het luchtfilter aan ) (Nog doen) - Nieuwe indeling muziek enzooow (Gedaan) - Orgi einddemper met sierstukje (Word niet goed van het geluid ) (Nog doen) - Remmen ontluchten (Nog doen) - En der zal nog wel iets zijn..... Groeten Antoinee Last edited by antoine91 : 11-02-2011 at 01:20. |
|
||||
|
||||
Ja ziet er wel leuk uit.. Maar goed dat niet iedereen de zelfde smaak heeft. Het idee is wel leuk ja, nog een dikke motor erin, een 1.6 16v van een polo gti is ook leuk en niet te moeilijk. En een setje dikke wielen. Ik heb nog wel wat in de aanbieding waarmee je ook goed laag kan. 14'' 7 en 8j breed. Ik weet niet of je aan het zoeken bent.
In iedergeval succes ermee het zal wel goed komen. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Dankjewel, Nee inderdaaad niet iedereen heb de zelfde smaak, Zal ook zo wat zijn heeej,
jaaah er zijn voor in de toekomst plannen om een andere blok er in te lepelen (Wel iets met een Turbo puur voor de prestaties en tuningsoptie's), Velgen moeten er in de toekomst ook wel komen jaaah, Heb het liefste iets van bbsjes/lenzo's (Als het maar de zelfde style is al bbs) Ben momenteel niet echt aan het zoeken hoor, Word meer voor de zomer, Ook zodra de geld boom is aangevuld Dankjewel en zal hopelijk wel lukken hoor P.s. HET IS DROOOG dus lekker sleutelen vandaag Gr antoinee |
|
|||
|
|||
na een lange tijd weer een upje
ik heb best veel aan de auto gedaan, - andere intrieur - bezig met prof spuiten - velgen - uitdeuken/plamuren (voor het spuiten) hij is ook nog tijdje zo geweest, vond het wel beetje old school maar toen wilde ik nog old schooler dus ga ik hem prof laten spuiten in een beige kleur voorbereiding: zo staat hij er momenteel bij, met dakrekje en mijn nieuwe velgen:P ik zal zo snel mogelijk weer een upje doen groetjesss |
|
|||
|
|||
nee niks voor mij want ben met een 2.0 16v blok uit een golf 3 bezig, vandaag weer schuren&plamuren, wie weet de eerste laklaag er op , we gaan echt voor De old school look. groeten
|