#1
|
||||
|
||||
16V loopt even stationair en valt dan weg....
Nou, zojuist de thermostaat van de GT 16v( Pl) vervangen, loopt ie weer als een zonnetje, niks meer mis (zou je denken)
Na enige km's proefritje kom ik van de snelweg af, en plots valt de motor uit,... Daarna opnieuw gestart, kon ik weer een stuk rijden, viel ie weer weg,... (en dat zo'n 12 keer voor ik weer thuis was),.. Thuis even stationair geprobeerd, valt ie na enkele seconden weg, maar je hoort de brandstofpomp nog lopen in verhoogd toerental ..... Heb even de accu losgenomen en alles op 0 gereset maar het probleem blijft zich voordoen, en dat was voorheen nog nooit gebeurd,.... Wat o wat is dit nu weer? Word er stilletjes een beetje ziek van,.. ene probleem over en binnen 10 min wéér wat aan da ding,... Anyone has ideas???? Laat maar achter!
__________________
* '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif http://www.dubkreations.hyves.nl/ http://www.dubkreations.forumotion.net |
#2
|
||||
|
||||
Misschien een domme opmerking ,maar heb je nog genoeg brandstof in je tank?
Vorige week net zo'n geval ,m'n zwager rijd in z'n vr6 , en zet m thuis uit , zal later weer weg ,en steeds valt de auto uit ,en later deed zelfs de pomp niet meer eens wat , bleek dat de tank net te leeg was en de pomp net te weinig benzine kon opzuigen ......... toen getankt met een jerrycan , en tien liep hij weer ! T kan soms heel iets simpels zijn !
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
Ligt misschien een de warmte!!
Vanochtend viel de mijne ook 5 keer uit na half minuutje statio draaie daarna liep die gewoon weer netjes stationair ipv laag tot uitvalle
__________________
EX: '94 Escort '92 Golf Mk3 GL '90 Jetta Mk2 Pacific '87 Golf Mk2 GTI KR '00 Bora Mk4 Highline '00 Bora Mk4 Highline '87 Jetta Mk2 Coupe '95 Golf Mk3 GTI ABF Current: '85 Jetta Mk2 GT 8V EV '01 Passat 3BG V5 Highline |
#4
|
||||
|
||||
Benzine zit er nog zat in,.. Staat nog nieteens in het rode gedeelte, Warmte zou mogelijk kunnen zijn, maar dan had ie het toch wel eerder gedaan al?.....
Heb er een keer de lambdastekker losgenomen, liep ie wel wat langer maar viel naderhand toch weer weg,.. Pomp blijft bij uitvallen een raar geluid maken, eerst klinkt ie gewoon normaal, maar vlak voor hij wegvalt maakt ie een ander geluid, veel scherper en hogere zoemtoon, het vermoeden bestaat toch dat het daaraan ligt,.. Maar ik laat hem nu eens afkoelen, straks nog eens proberen wat ie doet. Mocht iemand nog suggesties of tips hebben, zet ze neer aub!
__________________
* '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif http://www.dubkreations.hyves.nl/ http://www.dubkreations.forumotion.net |
#5
|
|||
|
|||
Pomp in de tank die te wijnig of niets levert aan de drukpomp onder de auto
Is het reservoir van de pomp leeg dan stopt de motor |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
dacht ik ook aan , en wat ook kan dat de pomp zo goed als overleden is en warme benzine aan zuigt tank hem eens goed vol , (lees "koude" benzine er in ) denk dat hij dan ook wel weer door rijd maar is wel zo dat de pomp vervangen moet worden |