#1
|
||||
|
||||
vr6 te hoog co
Iemand een tip hoe ik makkelijk de co iets omlaag kan krijgen. Is nu 0.61 en mag max 0.5 zijn..
Vacuum bij de remcilinder werkt dat? |
#2
|
||||
|
||||
Benzinedrukslangetje los halen
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
rijdt de auto dan nog wel ok? en waar precies vind ik dat slangetje? |
#4
|
|||
|
|||
is de uitlaat niet lek?
is de lambda sensor nog wel goed, die willen nog wel eens stuk gaan. |
#5
|
||||
|
||||
nee uitlaat is pas helemaal nagelopen.
|
#6
|
||||
|
||||
Slangetje zit op de benzinerail op de benzinedrukregelaar.
Ik heb het toen gedaan bij de RDW Lelystad kwam er meteen door.
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#7
|
|||
|
|||
Idd een rond potje aan het eind/begin van de benzinerail, daar even de slang af trekken.
Hij zal niet meer zo lekker lopen, maja zolang die loopt is het goed Anders een beetje valse lucht laten trekken lang de inlaat wil ook wel eens helpen. |
#8
|
||||
|
||||
zolang hij loopt is het goed zal het zo eens proberen
|
#9
|
||||
|
||||
Probeer maar eens werkte bij mij wel
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#10
|
||||
|
||||
zonde man,
als je co waarde te hoog is, dan is er ergens iets niet in orde in je in,- uitlaat traject, of zie ik dat verkeerd? wil niemand tegen het hoofd stoten en zou niet weten wat de werkelijke oorzaak is maar ik vind het een beetje een halve oplossing, zonde van je VR6! excuse my french!
__________________
'12 Passat B7 Variant 1.6 TDI 110kW '01 Golf Cabrio 85kW |
#11
|
||||
|
||||
Waarom is het zonde als je er net boven zit en dit helpt.
Kijk er kunnen kleine verschillen zijn wat je misschien nooit zal vinden bv katverwijderd en hoe wil je het dan oplossen kut erweer onder :S Ja grote verschillend ga je zoeken wat er aan de hand is maar niet met dit verschil
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#12
|
||||
|
||||
dus zoiets kan zomaar zonder dat er iets mis is?
zoals ik al vroeg; of zie ik dat verkeerd het leek mij zo dat de origineel opgelegde waarde niet voor niets zo is aangegeven. als het is omdat er geen kat tussen zit kun je het voor de keuring zo oplossen jah. maar met iets ander zal het steeds erger worden toch? moet je er uiteindelijk nog achteraan hou er iig persoonlijk van alles zo goed mogelijk voor elkaar te hebben, helemaal zo'n prachtding als een vr6 vandaar mijn opmerking. no offence iedereen doen waar hij/zij zin in heeft!!
__________________
'12 Passat B7 Variant 1.6 TDI 110kW '01 Golf Cabrio 85kW |
#13
|
|||
|
|||
Niks los trekken, eerst ff goed warm rijden ( olie temp 90 graden +/-) en dan nog een keer meten.
Durf bijna te wedden dat je dan goed zit. |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
De co waarde is een milieuregel. Niet om de auto beter te laten lopen. Vooral bij oudere auto's wil het blok nog wel eens beter lopen als de co hoger is. Volgens mijn apk man mag als de kat weg is de co 3.5 zijn. Ook als er een lambda onder zit. Overigens had hij hem goed warm gereden...(de straat uit en weer terug) de olie was net 50 graden. Bij de olie op een gezonde 90 was de co net onder de max 0.5 |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
woordje NIET vergeten (zie quote) ?? Auto is nu goedgekeurd?
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#16
|
||||
|
||||
Quote:
daar waren de puntjes voor En hij wordt vandaag gekeurd, moesten ook twee nieuwe remleidingen op en zo ongeveer alle stofhoezen. Tsja, de laatste paar jaar een gekochte apk gehad denk ik.. |
#17
|
||||
|
||||
Ahaa, de puntjes heb ik overheen gelezen
Gekochte keuring, of een niet zo scherpe keurmeester. Die heb je ook genoeg succes igg met de keuring.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |