|
||||
|
||||
Wij zijn weer uitgepuzzeld!
Super gezellig echt een top weekend gehad, ondanks die ene onverwachte regenbui .. viel allemaal nog mee gelukkig. Puzzelrit zelf was ook erg tof ze hebben daar echt een hele mooie omgeving , verder hadden we ook niks te klagen, een zonnetje, een biertje, en een plak cake, vw-speed, bedankt Zeker een aanrader *Hier een paar shots van mijn kant :
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 12-07-2010 at 00:19. Reason: fotos .. |
|
||||
|
||||
woest gaaf
ga snel een weer een vw aanschaffe ben ik er volgend jaar weer greetz uut elspeet |
|
||||
|
||||
was me het weeekend wel
maar heb me opperbest vermaakt,dikke pluim voor de organisatie trouwens,alles was tot in de puntjes
|
||||
|
||||
zoow de belgen waren om 21u15 ook weer thuis
internetprovider laat het afweten dus dan maar vandaag posten bij de schoonouders ons gedacht was het ook supergoed bedacht en uitgevoerd volgende keer weer van de partij PS: dank aan je ouders Opperrr
|
||||
|
||||
Jullie ook bedankt voor de komst, was geslaagd feestje volgens mij.
Foto's staan inmiddels online, hier een klein voorproefje: de rest in onze gallery