#1
|
|||
|
|||
Polo 6N2 GTI 4 sale!!
Bwj: 2000
Kleur: rood Motor: 1600 16V (125pk) Km: 149.000km Originele opties: - Xenon - Climatronic - Chroom tellerringen - GTI 1 interieur - Elektrische ramen/spiegels - ... De polo heeft geen onderhoudsboekje, maar op: - 80.000km is de koppeling compleet vervangen - 115.000km groot onderhoud (mijn aankoop) dwz: - Nieuwe boite-olie - Nieuwe motorolie - Nieuwe oliefilter - Nieuwe luchtfilter - Nieuwe bougies - Nieuwe pollenfilter - Nieuwe remolie - Nieuwe servo-olie - 120.000km: nieuwe alternator! - 125.000km compleet de distributie vervangen dwz: - Distributieriem - Riem tussen de nokkenassen - Alle spanrollen - Waterpomp - V-snaar - Koelvloeistof Verder heeft de motor iedere 5000km nieuwe motorolie gekregen + iedere 10.000km: olie en oliefilter! Blok is perfect! Boite perfect! Weitec schroefset: gekeurd. (niet in hardheid regelbaar) Momenteel zitten er originele polo 6N gti bbs'en onder. Zijn BBS RX 15" 6.5j 2-delig! Met zwart hart en gepolierde rand. (165-50-15) Voor de keuring krijg je er een set speedlines bij met nieuwe banden! (185/45-15) Audi velgen heb ik niet meer. Kan door mij gekeurd worden, geen probleem. Prijs inclusief keuring: 6250 Prijs zonder keuring: 6000 Foto's: Auto staat in Oost-vlaanderen. (België) Last edited by g1-driver : 19-10-2009 at 19:40. |
#2
|
|||
|
|||
up!
|
#3
|
|||
|
|||
niemand een GTI?
|
#4
|
|||
|
|||
up, niemand een caddy 1 staan?
|
#5
|
|||
|
|||
upsakee!!!
|
#6
|
|||
|
|||
up
|
#7
|
|||
|
|||
up
|
#8
|
|||
|
|||
up
|
#9
|
|||
|
|||
Up!
|
#10
|
|||
|
|||
wat zijn de kosten om deze auto op een nederlands kenteken te zetten?
|
#11
|
||||
|
||||
die is al lang verkocht in België ;-)
|