|
||||
|
||||
Stavoren toeristen tshirts??
Vraagje...
In veel toeristische steden verkopen ze t-shirts met bijv I love amsterdam, I love renesse groeten uit enz... Weten de Friesche Feurrummers of ze die meuk ook in Stavoren verkopen??? Heb sinds een paar dagen intresse in zulke shirts
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
Quote:
nu ff niet denk ik ...net over die winkel is een trein gewalst |
|
||||
|
||||
(waren mijn collega`s ) hou van een beetje dwars zijn dus kan iemand me aan een toeristen t-shirt helpen?? Kom zelf niet zo vaak in friesland vandaar
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Niet het foutje van Stavoren,uit Harlingen.
http://www.nuvershirt.nl/ |
|
||||
|
||||
thanx!!
rol al van me stoel van het lachen!
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by 61 RagTop : 28-07-2010 at 08:25. |
|
|||
|
|||
Quote:
zou de laaste doen .... |
|
||||
|
||||
die laatste kon net he
is dit goed fries? sakdie door stavoren sodemieteren
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by 61 RagTop : 28-07-2010 at 08:33. |
|
|||
|
|||
Quote:
dat is harlinger dialect "Sakdie in de suderhaven sodemietere" moet ik je in de zuider haven gooien .....ruig volk daar ik bedoel deze staat lettelijk :, ben je wel zuiver , je lijkt me niet helemaal fris Last edited by Alberto : 28-07-2010 at 08:34. |
|
||||
|
||||
haha die gaat het worden!
thanx!