|
||||
|
||||
fire and ice mkII
hey mensen,
is er ook een speciale fire&ice versnellings pook te krijgen? ik zag er onlangs 1 op marktplaats met het logo bovenop de pook. weet iemand meer over zo'n pook? of is hij costum made. groeten, Kevin |
|
||||
|
||||
volgens mij zijn die wel orgineel gemaakt,en heel zeldzaam.
|
|
||||
|
||||
Deze zijn o.a. gemaakt door de firma kamei .
Het is een golfbal pookknop met een gouden F&I logo met zwarte ondergrond. Deze heb ik tenminste liggen . |
|
|||
|
|||
Idd heeft ruurd ook in de fire and ice !
|
||||
|
||||
kan ik hem kopen van je??
rallye? |
|
||||
|
||||
te koop is hij niet hmmpf :P ik zoek wel verder,, bedankt voor de info
|
|
|||
|
|||
Zijn zeer zeldzame pookknopjes zijn orgineel gelverd in de fire and ice dynamite.
En daar zijn er maar 150 stuks van gemaakt en ook genummerd. Hier een folder van dat type golf. Zal wel heel moeilijk zijn om een pookknop te vinden. Succes ieder geval ! En hier een typeplaatje van een genummerde golf dynamite.
|
||||
|
||||
appart, maar het enige wat ik eraan mooi vind is de pookknop:P
|
|
||||
|
||||
Dat interieur is wel een stuk mooier dan die Barbie-zetels die in de andere F&I.
|
||||
|
||||
In de Dynamite zitten Elektrishe Recaro's zoals ik het zie op de foto?
|
||||
|
||||
tijdje terug was er zo'n pook op mp...ik was net te laat...
wat is een Fire and Ice dynamite??? Is dat zo anders dan?Van de G60 zijn er minder gemaakt. Last edited by Madison : 15-11-2008 at 00:21. |
|
|||
|
|||
Quote:
Whahahahaha... ja klopt!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind de kleuren juist wel leuk,maar ja,ben dan ook een vrouw. Heb er vast een andere kijk op! Ik vind de Golf zo niet echt mooi met zo'n "bodykit" |
|
||||
|
||||
Film Fire,Ice and Dynamite...die jas zou ik best willen hebben
wat die vent aan het eind van dat filmpje aan heeft! Maar komt de Golf F&I echt van deze film af?Of van een merk kleding? http://video.google.nl/videosearch?...mb=0&aq=f&aq=f# Last edited by Madison : 16-11-2008 at 23:53. |
|
||||
|
||||
De auto komt van de film af, en heeft hier ook in mee gedaan.
Kijk dit filmpje maar eens, op 't einde komt er een Milka-Golfje langs, en een rood-oranje Golf. Op basis van de film is er toen geloof ik een speciale uitvoering uitgebracht: http://video.google.nl/videosearch?...l&emb=0&start=0
|
||||
|
||||
en die auto komt uit de tijd dat deze pakjes cool waren...
http://www.youtube.com/watch?v=cEu1DVUGZCY
|
||||
|
||||
zuurstokroze en appeltjesgroen
Vandaar dat interieur met veel kleur? Milka Golf |
|
||||
|
||||
Quote:
Precies die. De film was gesponsord door allerlei merken en fabrikanten, waaronder dus duidelijk VW en Milka. De trainings- en ski-pakken zijn hoogstwaarschijnlijk van Adidas, gezien 't feit zij ook een groot sponsor van de film waren. Voor iemand denkt dat ik fan van deze film ben... Google en een beetje handigheid geven veel info prijs.
|
||||
|
||||
Wow die kamei vind ik eigenlijk behoorlijk geen verbetering. Orginele f&I is vele mooier
|
|
||||
|
||||
Ik heb een originele Fire and Ice ski-jas weten te bemachtigen
Zwart,met logo op rug en binnenin ook F&I logo. Zelfs het lusje staat Fire and Ice op |