|
||||
|
||||
Gezocht: Ferry van Tiel (Barendrecht)
Hallo,
In de hoop dat iemand hier op het forum Ferry van Tiel uit Barendrecht kent. Eerst zal ik even uitleggen waarom ik hem zoek. Een dikke week geleden op een advertentie op marktplaats van hem gereageerd. In de advertentie bied hij Polo 6N GTI remmen aan en aangezien ik daar al lang op naar zoek ben maar gereageerd. Vandaag het pakketje opgehaald en daar zat helaas helemaal niet in wat ik gekocht heb... In de doos zaten alleen twee kale fusee huizen (met lager en naaf) maar zonder remklauw, schijf blokken en dan ook nog eens helemaal geen GTI naven maar aangepaste fusees waar de bevestiging van de klauw afgeslepen is en kleine gaatjes voor de remklauw gemaakt zijn. (Zie foto's) Als het nu om 10 euro ging had ik hem een mailtje gestuurd dat ik niet van dit soort praktijken gediend ben, maar boven de 100 mag je toch best iets ondernemen. Morgen ga ik aangifte doen bij de politie van oplichting: Artikel 326 wetboek van strafrecht en Marktplaats werkt mee aan politie onderzoek, maar meer info is altijd gemakkelijker. Hij schreef in zijn email dat ze gemonteerd zaten op zijn 6N2 GTI, maar die heeft toch standaard ABS? Deze abs gaten zijn niet gebruikt. Je kan op de foto klikken voor een vergroting Dus iemand hier die hem kent? Wat ik weet is: Ferdy van Tiel Barendrecht ferryenpatries@hotmail.com De advertentie uit mijn mail geknipt: Quote:
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" Last edited by DÁ-BRT : 02-07-2010 at 22:12. |
|
||||
|
||||
Wat een zielig figuur... Succes ermee !!
|
||||
|
||||
Lekker dan
Is het nog gelukt met de motorsteunen? Twan |
|
||||
|
||||
@Twan: PB
|
|||
|
|||
balen bert hoop dat het goed komt!
|
||||
|
||||
Ik twijfel.... Krijg net het volgende mailtje na aanleiding van mijn zoektocht van hem:
Quote:
Wat moet ik doen? Anwoorden en het oplossen, of het doorzetten en er een rechtzaak van maken aangezien als ik er niets mee had gedaan voor een goede 100 euro de boot in was gegaan. (andere boot Martijn....)
|
||||
|
||||
Je krijgt nu een 'nette' oplossing aangeboden. Als je de 112 euro niet terugkrijgt kan je alsnog stappen ondernemen, met dit als bewijs er bij.
|
||||
|
||||
Dat is waar, maar ik heb nog steeds mijn 6N GTI remmen niet
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wel een gratis set fusees.
|
|||
|
|||
Er woont geen eens een familie Tiel in barendrecht ( of ze hebben een geheim nummer)
|
|
|||
|
|||
Quote:
vreemd mailtje ... dit is zo waarde loos . |
|
||||
|
||||
als ik het mailtje zo lees is het een broertje van polo rich
daar heb je het aanbod aan te danken als je die kent of hier eens opzoekt ben je een stuk verder dacht ik zo
sa ist en net oars Last edited by sdi-tje : 03-07-2010 at 08:21. |
|
|||
|
|||
Eerst even kijken of hij het terugstort.
Want zeggen dat je iets doet of het ook echt doen zijn nog 2 andere dingen, ook hier... |
|
|||
|
|||
Quote:
Huh, ik snap je zins opstelling even niet??? |
|
||||
|
||||
Het ziet ernaar uit dat dit zichzelf oplost,dus tot dan topic dicht.
|