|
|||
|
|||
Der Passat eindelijk
na lang speuren eindelijk weer een volkswagen,
deze keer een Passat 35 uit '92 heb m ingeruild op mn Megane 1.9 D uit 2000 auto heeft de volledige onderhouds historie erbij, is 8 jaar lang van dezelfde eigenaar geweest, en de beste man heeft zelfs alle keurings rapporten erbij bewaard dit zijn de foto''s zoals ik hem kocht, inmiddels heb ik de bumpers weer mooi zwart gemaakt met lijnolie, en een rode bies in de voor en achter bumper gezet. op het moment heb ik niet heel erg veel plannen eerst maar eens een maandje rondrijden, daarna eens kijken voor Hella DE koplampen en treser achterlichten en mistlampen. verlagen gaat 'm even niet worden voorlopig omdat het vrouwtje met nierproblemen zit, maar 2 cm moet kunnen denk ik het enige waar ik nog wel even naar op zoek ben zijn een originele volkswagen cassette radio, een cassette fisher box die in de middenconsole past, en een bagage afdek rol/hoes nieuwe foto's volgen
|
||||
|
||||
netjes, goede plannen. weer een 35i erbij op het forum