|
||||
|
||||
Coupe? Zijn er dan ook Corrado's niet coupe?
Misschien dat ie een Passat TDI in wil ruilen . Een nette Corrado zou ik nog wel eens willen, maar dan liever een VR6 |
|
|||
|
|||
Jammer dat die motorisch niet meer origineel is (gechipt) en dat de Km stand niet NAP is.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Km-stand kun je zo opvragen bij een NAP aangesloten bedrijf,gewoon ff langsrijden,en zij lezen de km-stand ff af,en voeren hem in in de autopas,en omdat dit een org NL is,kan daar weinig mee ''geknoeit'' zijn lijkt mij... |
|
|||
|
|||
Tja, dan zou Marktplaats de NAP stand er ook al in zetten. Dan krijg je namelijk automatisch zo'n NAP tekentje..
|
|
|||
|
|||
Met pijn in mijn hart bied ik mijn Corrado te koop aan.
Ik vind dat zo sneu dat ze dat erbij zetten |
|
|||
|
|||
6 jaar geleden laatste APK gehad????
|
|
||||
|
||||
Mooie raamslingers en een lekker begaaid interieur voor een auto dat een ton heeft gelopen
Ik zet er mijn vraagtekens bij...
|
||||
|
||||
Zie ik dat nou verkeerd, of zit er nou op het voorscherm een dunne stootlijst en op deur en achterscherm een dikke stootlijst?
|
||||
|
||||
Quote:
Ow jah.... Nap op MP klopt ook geen hol van.... had een fiat chiquedinges te koop staan op mp waarvan ik zeker weten geen NAP had maar die kwam er wel bij staan op mp.... Dus ik kijken of ik dat uit kon vinken ergens maar nee hoor Dus daar geloof ik geen hol van dat NAP verhaal op mp.... |
|
|||
|
|||
Quote:
nee klopt ook geen hol van zet jij maar bij een golf mk2 uit 1985 2.000km wedde dat je NAP krijgt denk dat het alleen in je NAP rapport komt te staan meer niet
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Kenmerken
Algemeen Merk / model:Audi 80 Uitvoering:- Type voertuig:Sedan Bouwjaar:1991 Kilometerstand:100.422 km Transmissie:Handgeschakeld 5 versnellingen Brandstof:Benzine LPG-g3:- Kleur:Wit
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Blok heeft misschien een ton gelopen en casco al 2ton ofzo?!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |