|
||||
|
||||
ongelovelijk....
http://www.112groningen.nl/Groninge...ring-video.html
waarschijnlijk een agentje die er van de vrouw niet meer op mocht.... |
|
|||
|
|||
Klopt, ik hoorde het ook op de radio.
Niet best toch, De coppers hebben toch ook geen wit-rood-blauw op hun kenteken staan??? |
|
||||
|
||||
echt kansloos om daar een bekeuring voor te geven. Wat een prutser moet dat zijn ...
|
||||
|
||||
was een vrouw
|
||||
|
||||
die waarschijnlijk net last had van menstruatiepijntjes....
wat een huppelkut.
|
||||
|
||||
..zeker een geïntegreerde duutser
|
|
||||
|
||||
Bekeuring is overdreven maar wat bezielt je als je je auto oranje gaat maken voor het voetbal.:-(
Michael
|
||||
|
||||
bah! oranje auto's!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hou wel van oranje auto's Hajee alleen niet van die losers die met het voetbal een oranje auto moeten hebben. Michael
|
||||
|
||||
tja voor de fun ofzo ksnap het ook niet hoor, maar een boete uit delen ervoor zou ik niet doen..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
SAD.... beide partijen... politie en de kunstenaars
|
|||
|
|||
Kunnen zo nieuwe serie new kids gaan maken
maar wat een onzin van die bekeuring waar gaat dit heen
|
|||
|
|||
nou dan moeten marten en wassenaar maar niet op de weg komen met hun autos hahaha
|
|
||||
|
||||
Dit is toch gewoon onschuldig vermaak, laat die gasten dan.
Doe liever wat aan die mongolen die voetbalwedstrijden vieren door dronken te worden en hele steden te slopen. Daar heb ik iets meer last van dan van een oranje auto'tje ergens in Hoogezand.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ik tenminste eens een keer m'n bek houden.
|
|||
|
|||
Ik ben ook een keer aangehouden met mijn eerste auto om die reden. Ik had destijds een Corsa A die gifgroen gerold was, terwijl hij als rood op kenteken stond. Kreeg toen alleen de melding van die agenten, dat ik het moest laten veranderen bij RDW (is gratis) en dan was het goed. Geen bekeuring.
Last edited by KJ-Golf : 20-06-2010 at 21:55. |
|
||||
|
||||
Quote:
Chris, het is autootje. (sorry, ik kon het niet laten ) |
|
|||
|
|||
Volgens mij is de bekeuring onterecht? Gaat erom dat binnenkant orignele kleur is en onder motorkap o.i.d.
Er zijn ook lesauto's met meerdere kleuren. Die gewoon 1 kleur op kenteken zijn.