#1
|
|||
|
|||
mk2 1600 subframe vervangen /verschillend ?
Hallo
wie kan mij vertellen of het veel werk is om een subframe te vervangen van een mk2 84 er 1600 cc en zit er verschil in de subframe`s van 1300cc en de nieuwere type mk2 alvast bedankt voor jullie reactie eventueel jullie bevindingen die op gedaan zijn met vervangen van frame |
#2
|
|||
|
|||
oja
heb gaat om een benzine mk2 1600cc
|
#3
|
||||
|
||||
Welk stuk bedoel je met subframe?
Het gene met de draagarmen aan is altijd hetzelfde. Alleen de steunen moeten omgewisseld worden. Als het het voorste is weet ik het niet zeker maar dan is volgens mij een smal blok en big blok verschillend. Gebruik ff de search want ik heb deze vraag een 2-tal weken ook beantwoord. Grtz Jel
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
oke this de gene met draag armen bedankt voor je reactie |
#5
|
|||
|
|||
Voor en achter 1300/1600/1800/diesel en GTI zijn allen gelijk.Als je geen stabi stang hebt kun je die er ook gewoon op zetten\
Wel complet met beugels rubbers en stangen voor op de draagarmen Enige verschil zijn de voorste motor steunen/rubbers en de steun aan de voorkant van de bak |
#6
|
||||
|
||||
heb ik toevallig gisteren ook vervangen bij mijn jetta.
als je een brug tot beschikking hebt is het vlugzat gedaan. je kunt overal goed bij..... frame's zijn idd uitwisselbaar, draagarmen zijn ook makkelijk te vervangen, mocht je rotte rubbers scoren op de sloop. ik zag trouwens in de verkoop sektie hier op het forum een frame te koop staan voor weinig..... |