|
||||
|
||||
mijn santana
nadat ik de golf 3 verkocht had ben ik gaan zoeken naar een diesel oltimer.
eerst had ik een golf 2/ jetta in gedachten maar toen kwam ik deze santana tegen en heb hem gekocht. hij is van 1983 met een 70 pk turbodiesel erin er moet nog wel het nodige aan gebeuren zoals: vele rubbers en strips op de auto zitten los of kapot, deuren zijn slecht moeten andere in of moeten gelast worden, motor een beetje opfrissen, airco na laten kijken, controleren op roest en rotte plekken en herstellen verder nog geen grote plannen mee verlagen word me wat te duur en wil hem ook als daily gebruiken lekker belastingvrij dieselen Last edited by Wij-be : 10-06-2010 at 16:14. |
|
||||
|
||||
vette slee hoor.
maar hij moet echt omlaag of in ieder geval kleinere wieltjes.
|
||||
|
||||
ja vind ik ook er zitten nu 17 ich wielen onder maar ik wil eerst alle andere dingen aanpakken vooral de roest /rot en er moet een nieuwe distributie riem om daarna maar eens kijken of er nog wat geld over is.
schroefset van een golf 3 past aan de 8terzijde had ik al gelezen zou het moeilijk zijn om de voorzijde ook passend te maken? |
|
|||
|
|||
schroefset van een golf 3 past aan de 8terzijde had ik al gelezen zou het moeilijk zijn om de voorzijde ook passend te maken?
voor kost geld,patroon met kortere zuigerstang pakken en verlagingsveren en schotels golf 2,een schroefset achter is veel te laag,schokbrekers met verlagingsveren is al laag zat iig |
|
||||
|
||||
ok nouja dat zie ik met de tijd wel eerst de rest maar
|
|
|||
|
|||
wielen zijn te modern maar mooie santana in ieder geval als er wat werk aan verricht is
|
|
||||
|
||||
zo vandaag nieuwe thermostaat en erin gezet en een nieuwe temperatuursensor.
ook zijn de nieuwe remschijven en blokken binnen dus die kunnen er binnenkort ook op. |
|
||||
|
||||
valt nog best wat van te maken,leuke aankoop!
succes ermee.
|
||||
|
||||
dankje de nieuwe schijven + blokken zitten er inmiddels ook op,
ook een rotte plek in de kofferbak gevonden waar de gordel vast zit dat binnenkort eerst dichtlassen. |