|
||||
|
||||
Passat 3B variant tdi van sikke-aant
hallo,
ik heb 3 weken terug een nieuwe daily gekocht, het is een metallic blauwe passat variant tdi van `97 geworden hier even een paar foto`s: Hij is 4cm verlaagt met 18inch rs4 velgen. De onderkant bumpers zijn in kleur mee gespoten, de lijsten + grillen zijn hoog glans zwart gespoten en de dak dragers zijn in kleur van de velgen gespoten. Er zitten heldere koplampen in met angeleys en xenon en er zitten nieuw type achterlichten in. binnenkort zal ik eens wat mooiere foto`s maken als hij weer schoon is en het mooi weer is dus de golf komt binnenkort te koop |
|
||||
|
||||
Mooie auto! GTD verkocht?
|
||||
|
||||
Mooie auto en velgen.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Mooie aanwinst hoor! Dus ook maar overgestapt op de Varianten?
|
||||
|
||||
ja, ik wou wat groters en luxers en toen is dit er van gekomen
moet alleen nog even een nieuwe draagarm en een homokineet onder en van binnen wat kleine dingetjes, zoals w8 verlichting, andere geluidsinstalatie en nieuw type teller unit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is dat toch met de varianten de laatste tijd ? Ik heb ook net een zwarte volkswagen variant gekocht ....... ( ja ,topic volgt binnenkort wel,word weer een nieuw project ) Maar mooie auto Sikke aant ! Ook met die velgen ,een goede Combi!
|
|||
|
|||
Quote:
Ja is het door gegaan Wytze Thea weer blij gemaakt lijkt een leuke passat Sikke aant . veel plesier er mee welkom bij de club |
|
|||
|
|||
mooi ding sikke
en wietze ik ben benieuwd wat dat u weer word dan ahhaah |
|
||||
|
||||
de passat voldoet echt super goed, wat rijd zo`n ding lekker jo
ik heb hem nu 6 weken en ben al 4000km verder v/d week hebben we mijn broer z`n 320d van 1350kg op een zware aanhanger achter de passat gehad, maar hij trekt het makkelijk weg en gister hebben we nog een boot opgehaald achter amsterdam weg deze hebben 2 maten van mij gekocht, een 6m lange renken met 130pk inboord motor. Kunnen we weer mooi achter wakeboarden |
|
||||
|
||||
Heb je een 66kW of een 81kW uitvoering? 1350kg (zonder aanhanger meegeteld) is wel wat te veel voor een 66kW Passat
Btw, wat voor onderstel zit eronder? Koni's of iets anders?
|
||||
|
||||
Het is indd een 81kw uitvoering ja
En er zitten nieuwe monroe schokbrekers onder met 4cm verlagingsveren, wat daar het merk van is weet ik zo niet maar het rijd heerlijk confortable. Ik heb vorige week de passat voorzien van nieuwe draagarmen en ik moet zeggen dat hij daar een mooistuk van opgeknapt is Ik moet nu nog een nieuwe aandrijf as monteren en dan kan hij uitgelijnd worden en rijd hij weer zoals het hoort te zijn
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 01-02-2009 at 14:04. |
|
||||
|
||||
De passat rijd nu weer helemaal zoals het hoort, echt heerlijk!!!
V/d week ff naar lammert v/d meulen om hem te laten uitlijnen, dan is hij echt weer perfect!!! Heb ook ff gekeken wat voor veren het zijn die er onder zitten en die zijn van H&R dus dat zit wel goed |
|
||||
|
||||
Moowje wagah Sjonnie!!
Ik heb gisteren ook m'n zomerwielen eronder geschroeft, binnenkort foto's
|
||||
|
||||
Ik ben vandaag met een klein projectje begonnen
Ik heb gister een 100pk pompverstuiver met 5-bak voor mijn caddy gekocht en een 130pk pompverstuiver met 6-bak voor de passat!!! De passat heeft nu bijna 4Ton gelopen en hij had nu een lekke kop, 2-massa vliegwiel trilt en hij had zijn pk`s niet meer. Ik zou hem eerst inruilen maar ik kreeg er echt helemaal niks meer voor, dus heb ik besloten om er een andere motor in te hangen want de rest van de auto is gewoon perfect, de vorige eigenaar heeft hem echt super onderhouden en er zitten heel veel nieuwe onderdelen op. Dus nu ben ik een 130pk met 6-bak aan het inbouwen, deze komt bij Theo Kloosterman vandaan en die heeft hem ook gelijk gechipt, naar 200pk volgens hem, dit lijkt mij wel erg veel maar we zullen zien als hij straks loopt, ik wil hem dan ook even op de testbank hebben natuurlijk want eerder geloof ik het eigenlijk niet. Ik heb vandaag de oude motor er uit gehaald en de pompverstuiver er weer in gehangen, met nieuwe riem, waterpomp enz enz.. Er moet toch nog best veel aangepast worden, zoals versnellingsbak steun, gaspendaal, schakelstangen en kabelboom onder het dashbord, maar dan heb je straks ook wat natuurlijk FOTO`S volgen nog natuurlijk |
|
||||
|
||||
Goeie-freakin'-dag zeg! Je maakt er een flink project van! Goed bezig!
|
||||
|
||||
doe het goed of doe het niet he
maar dr zit toch meer werk in dan ik eerst had gedacht, maar ik heb nog een auto van mijn broer tot mijn beschikking dus ik ga rustig door |