|
|||
|
|||
Dikke Lupo 1.4 16V (bj 2000)
Geachte belangstellende
Hierbij bied ik te koop aan voor een maat van me: Volkswagen Lupo Bouwjaar 2000 1.4 16v +/- 135.000 km (wordt nog mee gereden) Apk tot 9 maart 2011 (maar wordt door hem afgeleverd met verse apk) Distributieriem vervangen bij 97.000 km De lupo heeft de volgende opties: - Ombouw naar originele Lupo GTI koplampen met standaard xenon, met in dit geval Pilot bi-xenon 6000k - Gecleand knipperlichten kader - Stadslampen in de bumper, officieel goed gekeurd tjdens apk - Embleemloze grill in kleur gespoten - Half maantje in de motorkap dicht gelast - Originele Lupo GTI ruiterwisser armen - Optima yellow top accu - RVS uitlaat van EPS uit Hoogezand vanaf het spruitstuk (lekker geluidje en niet storend) - Stroeve motorsport kuipstoelen met echt italiaans leer - Sparco drie punts gordels met E-keur - Schroefset V-max - BBS RM velgen met harten in de kleur; Porsche GT3 RS orange in de maten 7,5x15 (voor) en 8x15 (achter) met nog goede banden - Cambridge achterlichten - Ruitenwisser achter verwijderd - Achterklepopener van een Golf V - Wiechers rolkooi orange gepoedercoat - Officieel goedgekeurde getinte ramen. Voorzijde 65% licht door latend en achterzijde 35% licht door latend Audio: - Pioneer avic 900bt met navigatie, bluetooth carkit, cd/dvd en ipod aansluiting - Zealum condensator 5 farad - Pioneer ts-m171prs speakerset - Pioneer ts-c171prs speakerset - Hertz subwoofer type ml3000 - Audison spx monoblock - Audison spx 1d 4 kanaals versterker Auto is met liefde behandeld door mijn maat. In de winter staat ie namelijk in de garage. Vraagprijs: 5500 Euro |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ff offtopic..zijn dat foto's van Wörthersee?
|
|||
|
|||
lupo ook zonder audio te koop?
|
|||
|
|||
@ Ddrag: Dat klopt.
@ rickyg: Auto gaat niet in losse onderdelen weg. |