![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
ik heb een golf 4 TDI uit '98 (AGR) en ben benieuwd of daar een blow off klep op kan. tevens hoor ik er verschillende dingen over. de een heeft het over grotere thermische belasting en de ander over juist minder. wie o wie kan me vertellen hoe het werkt de vraag is dus eigenlijk of ik een verstelbaar schoepenrad op de turbo heb. heb me laten vertellen dat het met een verstelbaar schoepenrad niet mogelijk is. voor zover ik weet is mijn turbo daar niet van voorzien maar zou het graag zeker weten. alvast bedankt! Groeten GoAzBox (Jasper)
|
|||
|
|||
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve
Dus op een diesel heeft het geen zin omdat deze geen gasklep heeft.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok bedankt voor de info... maar hoe verklaar je dit dan?...http://www.youtube.com/watch?v=rzhADMFfJSE
|
||||
|
||||
![]() er zijn wel van die afblaas dingen voor diesels maar dat werkt met een elektrisch magneet klepje,klote systeem....
plus dat ding blaast je hele motorruim onder de vettigheid.
|
||||
|
||||
![]() bedankt gerben.
geen goed idee dus ![]() daan(uit creil, die ken je vast wel) had er een over en ik WAS geïnteresseerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() nee,ken daan niet
![]() maar een klant had er zo'n ding op,1 vette bende en de hele tijd noodloop....
|
|||
|
|||
![]() Niet echt raar dat hij noodloop heeft aangezien dat je een deel van je boost-druk weg gooit. Je ecu denk dat hij een lek in het systeem heeft namelijk.
|
||||
|
||||
![]() daarom moest ik dat ding ook uitbouwen,niemand viel er voor de rest achter dat dat het probleem veroorzaakte....
maakte nog een putgeluid ook trouwens.