![]() |
|
||||
|
||||
![]() 16" Schmidt Modernline 7,5j en 9,0j 5x100
Bij deze ben ik op zoek naar een nieuwe set schmidt moderline in de maten: (Of een zo goed als nieuwe set zonder gebruikerssporen). Mag met of zonder banden, maar dan moeten op de 7,5j voorzijde 165/40/16 165/45/16 serie omheen zitten en op de 9,0j achterzijde 195/40/16 zitten. Voorzijde: 7,5j Achterzijde: 9,0j ET waarde is denk ik 15 of 25 (liefst et25 rondom) Bij iedereen wel bekend denk ik....(geen Revo's) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bel maar eens naar deze man.
Hans verheyen IMPORTEUR: SCHMIDT REVOLUTION WHEELS! Kan je normaal alles bestellen in de maten die je wilt. Vriendelijke man die de moeite doet om uitleg te geven en zelf redelijk gek van wagens ![]() grtz jel
|
||||
|
||||
![]() ebay.de
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jup, hans is de ideale man voor schmidt... ik haal er ook al men materiaal :-) (natuurlijk is het voor mij eenvoudiger omdat ik in t zelfde dorp woon, het is niet zo ver van antwerpen...) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha voor mij is het een uurtje bollen maar wij komen er toch ook om de 2 maand ofzo. Heeft men broer zen BBS terug opgelapt en in elkaar gestoken. Maatje zen Smit komen er vandaan en ik heb er men verbreed staal laten nakijken. Vind het een toffe kloot om een babbeltje mee te maken ![]() PS ik woon in kalmthout. dus valt eigenlijk ook nog mee
|
||||
|
||||
![]() Thanx.....
Ik woon boven in het hoge noorden van NL, dus is een eindje rijden. Maar het al wat gevonden op ebay... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben voorzien en kan gesloten worden
|