|
|||
|
|||
golf IV 1.9 tdi (90pk)
ik heb mij al voorgesteld, maar leek mij beter om alles hier nog een keertje te zetten,
golfj IV 1900 tdi (90 pk) gekocht op ongeveer 133OOOkm nu 9 maandjes verder 155000 km gepaseerd het is een basic met manuele airco,elec ramen en spiegels,alarm en dat zal het zowat zijn wat heb ik verander of bijgeplaatst -smoke achterlichten -bekerhouders achterin -houtinleg -brilhouder ipv handgreep aan de hemel van de bestuurders zijde -zomervelgjes (rabbit velgen) -achteraan afdek plaatje gemonteerd voor verband kistje en gevarendriehoek -lederen pookzakje -kw V1 -heldere zijpinkers -ice install overgezet van mijn II -tt pedalen set wat ga ik mss nog veranderen. -Armsteun -nieuw model bekerhouders vooraan de IV zo kocht ik hem zo is hij momenteel mijn IV samen met die van mijn broer ik weet het mijn wagen is niet zo extreem, maar ik vind hem goed zo grtjs |
|
|||
|
|||
Ik vind hem wel netjes juist zo!
Mooie auto
|
|||
|
|||
Quote:
dankju ik vind hem ook netjes, mocht ik herbeginnen kocht ik de evelo stp velg (origineel vw 17") maar ik hou em zo, alhoewel het kriebelt om hem lager te schroeven grtjs |
|
|||
|
|||
tijd voor wat update's.
wat is er verandert aan de golf houtinleg afgewerkt, was een klote werk, heb een nieuwe middentunnel mogen inbouwen in mijn daschboard. originele aerotwin wissers gemonteerd originele kleerhanger gekocht en geplaatst roiginele armsteun geplaatst originele matten geplaatst, was knap lastig voor de dealer om nog aan de originele te geraken. originele 17 inch velgen gekocht, met uniroyal banden(dunlop is toch beter) verder het gewoone onderhoud, enkel nog bakolie ververst heeft op 175000 onverwacht nieuwe distributie riem en waterpomp gekregen voor de rest ben ik bezig met veel autoslopen af te gaan opzoek naar extra oem details en leuke accentjes. gisteren paar foto's gemaakt zo staat hij er nu bij grtjs |
|
||||
|
||||
mooie bak man!
goeie vooruitgang met deze wielen!!! heb je fotos van je interieur met hout inleg?
|
|||
|
|||
liggen nu 225 banden op als die versleten zijn, ga ik er 215 op leggen.
zodat ik nog wat kan zakken. momenteel kan ik niet dieper of ik kom tegen mijn stelschroef. en spacer steken is geen optie voor mij persoonlijk grtjs en dankju |
|
|||
|
|||
Quote:
nog niet, ik zal er eens mijn werk van maken. maar mijn interieur is niet zo speciaal hoor, het is maar de base versie grtjs |
|
||||
|
||||
leuk dingen,je huidige wielen zijn zeker een vooruitgang.