|
|||
|
|||
'RETRO' Polo 2 1990 1.3 motcode NZ, zeer netjes
Hierbij bied ik mijn polo te koop aan.
Na 2 leuke jaren met deze polo moet ik vanwege persoonlijke redenen vroegtijdig afscheidt nemen van haar. De auto is 28 April apk gekeurd, hiervoor zijn nieuwe ruitenwissers en 4 nieuwe banden in de maat 165/55r13 gemonteerd. deze banden liggen om een setje cerez honingraat wieltjes. de auto word in princiepe zonder audio/multimedia verkocht. vraagprijs € 1000 hier vast 1 bewerkte foto van hoe de auto er 2 mei bij stond fotos volgen vanavond. evt wel hier te zien: http://vwteamarnhem.com/members/jel...agina_jelle.php Last edited by jellehier : 28-05-2010 at 21:31. |
|
||||
|
||||
Leuke auto!!
|
|||
|
|||
is ie ook.. wielen zijn wel verandert hebben nu een matzwart hart met rode voorkanten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Uperdepup
|
|
||||
|
||||
Ik blijf je achterklep slot, van een kever, geweldig vinden!
|
|||
|
|||
idd de details maken de auto wel een beetje he
|
|
|||
|
|||
Weekend UP
|
|
||||
|
||||
Leuke Polo! hoeveel is de km-stand? Hoe zit het met roest en hardheid (accubak etc)? Wat voor verlaging zit er onder?
Achterbank ook nog aanwezig? Verkrijgbaar met de originele spiegels links en rechts?
|
|||
|
|||
achterbank zit er gewoon in km stand op teller is +- 140000km roest weinig, alleen een gat in de bodem waar 2 weken geleden een verzink dop uit is gekomen. Verlaging is een 60/60 cup setje, er zitten alle bonnen bij van afgelopen paar jaar
|
|
|||
|
|||
de auto kan een stuk goedkoper weg zonder de wielen,
Prijs is dan €500 |
|
||||
|
||||
heb je wat meer foto's per ongeluk
|
|
|||
|
|||
hierbij in onder het motto beter laat dan nooit
geheel nieuwe recente foto's |
|
|||
|
|||
uperdepup
|
|
|||
|
|||
kom op niemand die denkt hee wat een leuk karretje?
|
|
|||
|
|||
kom op
|
|
|||
|
|||
up