|
||||
|
||||
VW Jetta MKI 30-01-1981 1.5 automaat
Merk: Volkswagen
Type: Jetta Bouwjaar: 1981 Motor: 1500 automaat Brandstof: Benzine Kenteken: 04-SL-JF Volkswagen Jetta uit 1981. Absoluut keihard, geen zwakke plekken in de carosserie of wat dan ook maar. Ik ben toe aan iets anders/snellers en kijk daarom rustig om me heen. Dat wil dus zeggen dat hij niet weg moet maar weg mag. De auto is uitgerust met een 1500 automaat blok. Na wat klooien met choke, vacuumslangen e.d. loopt hij nu gewoon netjes. Bij aankoop vorig jaar april had de auto exact 113.000 kilometers gemaakt waarvan de laatste 2 jaar (APK papieren) slechts 3000. Bij mij heeft hij in een jaar probleemloos 10.000 kilometers gemaakt en dus staat de teller nu op een 123.xxx kilometers. De velgen welke momenteel onder de auto zitten zijn Audi velgen 15" met 6mm banden. De velgen zijn omgeboord naar 4x100. De schokbrekers zijn vorig jaar vernieuwd door een setje 60/40-60 (kan versteld worden). Het interieur van de auto is nog in geweldige staat, geen instapschade, scheuren of andere schade. Ook de hoedenplank is nog geheel intact. De auto heeft op 3 (bijna) onzichtbare gebruikersplekjes na (krasje, putje en deukje) geen schade en de lak is nog in erg nette staat. Enkel de koeienvanger zou voor de mooi misschien eens een nieuw laklaagje kunnen gebruiken. De auto is door mij netjes onderhouden, olie, filter e.d. ververst en voor de verkoop komt er ook nieuwe APK op. In deze staat vind je ze weinig meer. Huidig: Vorig jaar: Bij aanschaf: Compleet fotoalbum van aankoop sinds nu: http://www.picturetrail.com/sfx/album/view/21945430 Vraagprijs met nieuwe APK: € 2750,- (met volle tank )
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl Last edited by JurjenV : 28-05-2010 at 21:41. |
|
||||
|
||||
Zonder APK is uiteraard ook bespreekbaar.
|
||||
|
||||
Up
|
||||
|
||||
Bod altijd welkom
|
||||
|
||||
Tatatatataraaaaa
€ 35,- nieuwe APK, helemaal niks aan de hand. Nog steeds bikkelhard en een fantastische wagen.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ies weg