|
|||
|
|||
Leuk ding. Front ziet er niet zo best uit.
Even nieuw front erin en spuiten. |
|
||||
|
||||
leuke karretjes,6 ruggen voor allebei met een vracht losse onderdelen erbij is alleen wel iets te hoog gegrepen denk ik.
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn idee.... Kent iemand deze wagens...?
|
||||
|
||||
Auto is van mijn neef. M'n pa heeft m gereserveerd (de pirelli).
Front heeft inderdaad wat liefde nodig. Moet ongeveer 4000 kosten. Goede investering?
|
||||
|
||||
ik ben vandaag gaan kijken naar de koperbruine golf 1 gti, 300km voor niets gereden
had me verzekerd dat het enkel het voorfront was met deukje in, voor de rest zou hij ROESTvrij zijn, in zeer goede staat ... 1) wagen had ooit al voorschade gehad, zat al een ander voorpaneel in dat nu dus aardig gedeukt was 2) wagen was al eens ooit gelakt geweest, en dit zeer slecht 3) motorkap had serieus roest aan binnenkant 4) zijflank rechts was volledig ingedeukt 5)roest aan het raam rechtsachter 6) roest aan kofferklep 7) roest aan linkse afwateringskanaal van open dakje 8) dorpelranden platgekrikt en wat roest 9) verkeerde benzinestop,andere antenne, verkeerde stuur, ... 10) blutsen in het dak, in de C-stijl rechts, deur,.... 11) gti wielbogen en bumpers hadden ze ooit zwart gespoten gehad en begon eraf te gaan 12)... op motorisch vlak draaide hij wel mooi (hoewel hij al warm had gedraaid toen ik eraan kwam), draaide wel op 1300tr/min aan A-stijlen, aspunten achter, ... was hij wel keihard spijtig dat ze aan telefoon alles zo mooi vertellen, terwijl het in het echt helemaal niet zo is. had mijn tijd ook wel beter te besteden wie eentje van nul af aan wil opbouwen, daar leek hij geschikt voor, maar dan is de basis veel te duur daarom hapt blijkbaar niemand toe |
|
|||
|
|||
Dan is 4000 voor de mk1 dus wel erg veel. 2000 a 2500 lijkt me geschikter. Aangezien hij een volledig opknapbeurt nodig heeft.
|
|
||||
|
||||
Quote:
in het begin vroeg hem 4000, vroeg er nu 3200 euro voor maar is veel te veel rond 2000euro was een prijs geweest die redelijker was |
|
|||
|
|||
ja dat is lekker zulke verkopers, je ff voor niets laten rijden
Last edited by lager : 20-06-2010 at 17:43. |
|
|||
|
|||
Quote:
Jouw neef is geen "dubclub" member zeker En nee, geen goede investering. Last edited by Domi : 20-06-2010 at 17:48. |
|
||||
|
||||
Lijkt mijn oude wel, maar die had 4 jaar geleden nog origineel kenteken.
Ik heb 'm toen voor 2500 verkocht. Toen was ie nog schadevrij btw... |