![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wou vanmiddag me auto starten maar me contactslot werkt blijkbaar niet meer?
Auto staat op stuurslot. Kan de sleutel niet bewegen(omdraaien) Heb de reservesleutel geprobeerd maar ook deze werkt niet. Iemand een idee wat het kan zijn?
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() Probeer je stuur eens wat lichtjes heen en weer te bewegen en probeer tegelijkertijd de sleutel in het contactslot om te draaien.
|
|
|||
|
|||
![]() stuur naar rechts draaien en dan sleutel draaien.
|
|||
|
|||
![]() Heb ik beide al geprobeerd. Werkt niet
![]()
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
![]() das weird hij zou dan in principe van zijn stuurslot af moeten
|
||||
|
||||
![]() Klote, Servi!
Ik heb donderdag de tijd, dus dan kunnen we effe naar dat slot kijken, en ook gelijk aan de motor beginnen. Desnoods halen we je cilinder d'r effe uit om te zien wat er mee is, ik weet nou toch eindelijk hoe 't moet. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja morgen zou kunnen, weet alleen niet precies hoe laat ik thuis ben. Moet naar Brussel en omgeving dus is effe afwachten hoe snel het daar gaat. Blok kan het beste op een zaterdag, heb dan een hele dag de tijd en kan bij me werk onder een groot afdak sleutelen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Trouwens aan het tijdstip van je postings te lezen is het te zien dat je in de horeca werkt haha ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, verdomme gisteren om 1000 uur 's ochtends begonnen, en om 0300 uur 's nachts was ik klaar.
Dit weekend heb ik geen vrij, volgende week alleen de zondag weer. Dinsdag ook, maar die zit alweer helemaal vol. ![]() ![]()