|
||||
|
||||
Katalysator Golf II 1.8CL '90
Liefhebbers,
De Golf II van mijn vriendin is afgelopen week afgekeurd op o.a. remleidingen, remdrukbegrenzer en wat kleine dingetjes. Dit is inmiddels allemaal opgelost. Alleen is de auto ook afgekeurd op het ontbreken van een katalysator... de auto wordt al 8 jaar goedgekeurd op deze manier. Ze hebben denk ik een boekje gehad met aangescherpte regelgeving ofzo, geen idee. Vorig jaar is de auto notabene bij hetzelfde bedrijf goedgekeurd zonder kat, maar goed... Nu zijn we dus op zoek naar een katalysator voor onder een Golf II 1.8CL '90 66kw met u9 op kenteken. Ik heb alleen geen idee welke dit moet zijn. Met of zonder lambdasonde, dezelfde als voor een gti, ik heb geen idee... Hopelijk kan iemand van jullie haar uit de brand helpen, want ze is helemaal weg van haar Golfje en hij mag niet weg... Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Is het co verder goed?
Ik heb wel een lege[voor het zicht] liggen van een 1.8 8v GTI En een ongeregelde van een 1.6 |
|
||||
|
||||
Quote:
De CO is ook niet goed. Staat nogal rijk, maar op zich is dat wel te regelen. Als hij maar zichtbaar is is het ook goed voor de apk. Wat wil je voor de lege kat hebben? |
|
|||
|
|||
prijs 5 euro
Zit nog een recht stuk uitlaat aan |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je die ongeregelde van een 1.6 nog liggen? |