|
||||
|
||||
Restauratie O.Z Ruote
Ik ben bezig met een setje o.z ruote voor onder mijn bmw e28 524td.
Mischien vinden sommige van jullie het leuk om de voortgang bij te houden? Heb er al 2 gepolijst, let niet op het opstaande randje. Die moet ik laten afdraaien. Het hart wordt of alpine wit, of nogaro antraciet?? Wellicht hebben sommige van jullie suggesties m.b.t de kleur? Ze komen onder een Hennarode e28 dus .... |
|
||||
|
||||
nogaro silber
|
||||
|
||||
Net even opgezocht op google maar het eerste wat in mij opkomt is creme/wit hart.... lekker oldscool
|
|
||||
|
||||
Hoewel creme/wit ook erg mooi is, neig ik toch meer naar nogaro als zijnde veilige keus?
Hier even gepast onder "sharky" Beetje erg crappy pic: Er komen nog andere banden op! En al het chroom op "sharky", zal ik nog zwart spuiten. Last edited by Samurai : 05-05-2010 at 08:30. |
|
||||
|
||||
maar zijn de breytons niks voor je? is een geweldige velg op een e28
|
||||
|
||||
Heb je voorbeelden van breytons onder een e28?
|
|
||||
|
||||
Gisteren weer even bezig geweest met 1 velg.
Wat betreft het polijstwerk ben ik voor 80% tevreden, zal proberen het nog iets netter te krijgen. Verf is inmiddels ook besteld, primer filler is al binnen. Vandaag nog maar 1 of 2 doen ... |
|
||||
|
||||
zal eens een foto voor je zoeken
|
||||
|
||||
Word netjes!
|
|
||||
|
||||
Thanx Eelco!
Inmiddels alweer in totaal 3 wielen gepolijst. Om alleen te polijsten was ik minimaal 5uur per velg bezig. Bandenmaat wordt denk ik 215-55-16 voor, en 225-50-16 achter, dus dan heb ik straks in de aanbieding: zeer goede 215-45-16 en 225-45-16! |
|
||||
|
||||
Even voor de gein 1 velg gespoten in hoogglans wit.
De achterzijde zou dan matwit of steenslag zwart worden??? Picture: |
|
||||
|
||||
vet
zelfde combi als onder m'n audi
|
||||
|
||||
Zo is het uiteindelijk geworden (moet er nog 2 doen)
Maar ze zijn te koop voor weinig! Als iemand intresse heeft? Zeer crappy pic: Maar ik ben toch maar voor staaltjes geggaan i.p.v de o.z's! Staaltjes zitter er voorlopig zo onder, totdat de verhuizing klaar is en weer centjes op de bank staan. Daarna laat ik ze poedercoaten, welke kleur weet ik nog niet! Ik moet ook niets verzinnen in de zin van naafkapjes. |