#1
|
||||
|
||||
Zwaar bewerkte GTI kop
GTI kop van een 1600
Kleppen : Inlaat = 40 mm Uitlaat = 35 mm Gevlakte kop . In- en uitlaatpoorten bewerkt . Andere klepveren voor meer toeren . En een splinternieuwe 288 graden nokkenas Na het monteren van deze nokkenas is de kop nooit meer gemonteerd geweest . Blok en kop laten nakijken en zonodig laten vervangen wat nodig was door Mart Sensen Racing te Weert . Onderblok met afgedraaid vliegwiel ook eventueel erbij te koop Ter vergelijk : www.kwl-motorsport.de bied dezelfde koppen aan met inruil . Voor 995 euro . Nokkenas nog eens 303 euros . Kompleet met inruil betaal je bij KWL 1490 euro Kop heeft voordat er een nieuwe nokkenas in ging max 500 km gelopen . Daarvoor is de kop volledig gereviseerd ( nieuwe kleppen en veren vanwege een kromme klep ) en heb ik m gekocht . Kruk@b kent dit blok en de voorgeschiedenis . Dus : Zwaar bewerkte kop met 40/35 kleppen Nieuwe nokkenas Lichtere veren voor meer toeren . Eventueel nog bij te leveren : - Hartmann Motorsport kleppendeksel en verstelbaar verchroomd nokkenastandwiel . - Het onderblok met afgedraaid vliegwiel . Vergeet de 1800 blokjes : deze draait echt toeren . - 9A versnellingsbak Vraagprijs .. ja dat hangt ervan af wat je wilt . 750 voor de kop met kleppendeksel en verstelbaar verchroomd nokkenastandwiel . Onderblok erbij : 950 Dan gratis versnellingsbak erbij Bieden mag maar studentenbiedingen hebben totaal geen zin sorry .. |
#2
|
|||
|
|||
toch verkopen ???
jammer,het is zo'n mooie basis voor een snelle,degelijk motor !!! hebbie nie eens je eigen geld ervoor terug .... |
#3
|
||||
|
||||
Weet ik maar soms moet je het ene verkopen om iets anders aan te schaffen
|
#4
|
||||
|
||||
Ow ja : kreeg de vraag waarom de injectoren afgedopt zijn : kop heeft op Webers gereden ooit
|
#5
|
||||
|
||||
Bump
|