|
|||
|
|||
blastaway
Zo, is ik weer...
Ik ben een hele tijd terug hier eens komen kijken, maar dat is toen helaas verwaterd. Ik had toen ook een andere Passat. Naast mijn dagelijkse werk doe ik cardetailing en heb wekelijks 1 a 2 auto's te doen. Ik ga zo weer beginnen aan een BMW M3. Deze heeft ook al een en ander ondergaan. Hieronder een opsomming: - Sonnieboys blindering achter. - koni sportset - 40mm - 3 grilletjes: US highline, Embleemloos en origineel NL grill - Pilot 4300k Xenon - Donkere R achterlichten - Zelf binennste achterlichten voorzien van leds. Nu 2 led ringen aan iedere kant (Bieg mod) - Origineel A6 DRL's - Nieuw (20.000 km gereden) lederen interieur. - 18 inch R36 met winterbanden voor de winter - BBS CS 19 inch voor de zomer. To do: - Chromen dakrails - R of r36 kit Foto's hoe hij er nu bijstaat: Ik ga de grill denk ik weer verwisselen met de US Grill Last edited by blastaway : 14-05-2010 at 08:11. |
|
||||
|
||||
Welkom!
Nette Passat
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Welkom,
Nette passat!!! (Ik zou alleen idd een andere grill er in doen.)
|
||||
|
||||
luxe kenteken platen erop, deze zijn wel heel smerig.
en indd een andere grill verder een super mooie auto.
|
|||
|
|||
Mooie passat! maar net wat femme zegt luxe platen erop en ander grilletje.
Dan word hij er nog mooier op |
|
|||
|
|||
Welkom mooie passat...
|
|
|||
|
|||
|