|
||||
|
||||
[GZ] Mk1 Polo of Golf in goeie staat
Hallo,
Ik ben op zoek naar een Belgische rijdende (technisch in orde) MK1 VW Jetta, Polo of Golf in roestvrije staat. Een K70 ben ik ook geïnteresseerd in, maar die vind je vrijwel niet (in deftige staat). Lak hoeft niet perfect te zijn (liefst wel natuurlijk) maar hij moet wel hard en roestvrij zijn en rijdend (dus geen kleine plekjes hier of dit vervangen daar). Kilometerstand heb ik liefst onder de 90k Ã* 100.000 km. Ook liefst in de buurt van West- of Oost-Vlaanderen (ben van Waregem). Edit: Heb nu een Jetta Mk1, maar nog interesse in een ruil met m'n Polo. Enkel inruil mogelijk met mijn Polo 2F Coupé (foto's) Mensen die iets weten staan, of iets hebben staan, laat het me maar weten en bied het maar aan.
'94 VW Golf III Variant 1.4i (daily) '90 BMW E30 318is (fun fun fun) Last edited by Ian_C : 12-06-2010 at 16:26. |
|
||||
|
||||
ge wilt nen auto van 25-30 jaar oud met minder dan 90-100d km
denk dat ge dan nog wat verder moogt dromen auto's van zulke leeftijden zitten vlug aan kmstanden van 250-300d km (en dat wil daarom niet zeggen dat ze slechter zijn hoor!) maar als ge ene wilt met zo weinig km, verhoog uw budget dan al maar aanzienlijk en helft van auto's heeft toch geen onderhoudsboek meer bij en zo, kunnen ze toch mee foetelen gelijk ze willen |
|
|||
|
|||
Ik heb hier nog wel een speld liggen ( hoef je die al niet meer te zoeken)
|
|
||||
|
||||
Ja, weet dat het misschien wat onrealistisch is, maar wil liever geen auto met meer dan 200.000 km. Tenzij ie echt in heel goeie staat is en het niet anders kan.
Maar heb momenteel een afspraak kunnen regelen om een nette Jetta Mk1 te gaan bekijken, met 118k km, vraagprijs 1500 eur.