|
||||
|
||||
Volkswagen Polo 1.0 FOX Coupe
Te koop:
Model: Volkswagen Polo 1.0 FOX Coupe 33KW Bouwjaar: 1994 Kilometerstand: +/-195.000 km Kleur: Groen metallic APK tot 11-10-2010. Ik bied mijn auto te koop aan omdat ik een andere auto kan overnemen! Hij is vrijwel in originele staat, en ik ben er altijd zeer zuinig op geweest ! Heeft altijd onderhoud gehad en heeft mij nooit laten staan! De kilometer stand is ongeveer, want hij is toen ik hem net had bij de dealer geweest, en daar hebben ze mijn teller gemold! Dus is er een nieuwe ingegaan (Boekjes en bonnen zitten er bij). (word nog tot zaterdag mee gereden!) Wat kleine extra's: - Warmtewerend glas - Zonnedak - Toerenteller Fotos: Bij interesse graag bellen naar 06-36319220 begin_of_the_skype_highlighting**************06-36319220******end_of_the_skype_highlighting Auto staat in Breda! Vraagprijs: 950 euro
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
up
|
||||