|
|||
|
|||
Systreme
Goeiedag em
Ik zat me te bedenken dat ik me nog nooit voorgesteld had Ik ben Luppo alias Systreme, mede Bestuurslid van Vwteampg. Kom uit het Mooie Winschoten. Ben 30 Jaartjes Jong en een echte Auto-gek. Heb eigenlijk van alle soorten merken gehad,als ik alles moet opnoemen blijf ik bezig. M,n Wagenpark is Momenteel alleen Vw. De Daily is Momenteel een Passat 35i 1.8 van 96. Niet zo intressant ,maar het rijd. Voor de Hobby heb ik m,n een Golfje 1 Cabrio van 86 met hele rits aanpassingen naar eigen smaak. Was Tevens Onze Trouw auto. Heb ook nog een Golfje 1 Gti van 83 Eigenlijk redelijk Origineel,word nog Originele omdat ik een setje originele stalen Gti velgen gekocht heb. Heb ook nog andere Hobby en dat is Motorrijden. Rij Momenteel op een Suzuki Gsx-r 750 van 2006 Dit alles word bewaakt door m,n andere grote Trots. Maar heb nog wel meer Hobby's zoals Internetten,Koi's en nog veel meer Wil je meer weten Vraag gerust Groet'n Oet Winschot'n |
|
||||
|
||||
nette wagens ! en alsnog welkom
|
||||
|
||||
Welkom, mooie auto's! Vooral je cabrio en je Golf 1 bevallen me goed.
|
||||
|
||||
Welkom hier meneeR
|
|
|||
|
|||
Thxx Luitjess
|
|||
|
|||
Zo ff kleine Update Van deze kant
Cabrio omgebouwt naar Digifant 1 Had geluk dat ik voor alles bij Arjan terecht kon qa Onderdelen en Custommade Inlaatbuis Voor de rest qa Ombouw tjah Der zit nu een Digifizz in en G60 remmen voor,Clifford alarm. Smoke lampen rondom en nieuwe 16 Inch Wielen. En vandaag em een afneembare sleurhut haak gemonteert Zo ff een paar piccie's Inlaatbuis De sleurhut Haak is voor: Gaan we Mooi mee naar Jarestreffen Komende tijd zijn we meer bezig met de Dichte Gti Gezien die een tijdje geleden geploft is op de Snelweg. :| Komt gewoon weer een Nette dx blok in. Plus kleine verandering qa Luxe. Zo dat was het em,zal vast nog wel iets vergeten zijn,zoals gewoonlijk
|
||||
|
||||
Quote:
Ja idd,je hebt andere wielen Staat hem goed hoor! |
|
|||
|
|||
Welkom,dikke cabrio
|