Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 08-05-2010, 21:25
david.stevens's Avatar
david.stevens david.stevens is offline
VW Enthousiast

Default Volkswagen Golf Mk1 1.1 LX 1983

Bij deze gaat mijn Golf 1 in de verkoop, omdat ik een Audi 80 heb gekocht!

De Golf is gebouwd op 26 januari 1983, en afgeleverd in Westfalen in Duitsland op 15 maart 1983. Hij is dus geimporteerd uit Duitsland naar Nederland, maar is dus wel belastingvrij. Een oldtimer verzekering hoort daar ook bij, je rijdt dus goedkoop !

Hij heeft nu 164.3xx gelopen, recentelijk is de nokkenas en de benzinepomp vervangen, hij loopt dus erg mooi!! De 1.1 motor is echt lekker pittig, en omdat hij zo licht is rijdt het erg goed! Hij heeft een 4-bak.

In januari 2010 is hij gedeeltelijk overgespoten in zijn originele 2K lak L90E Alpine White, wat het een erg mooi Golfje maakt voor zijn leeftijd. De lak is overal netjes, het is erg goed bijgehouden in de tijd dat ik hem heb.

De Golf is verlaagd met een v-maxx schroefset, wat hem lekker stug maakt! Er zitten BBS Mahle wielen onder met een gepolijste rand, en zo goed als nieuwe Pirelli P700-Z banden in de maat 165/55/13. Het reserve wiel heeft dezelfde band. Hij is in april ook 3D laser uitgelijnd. Er zitten achter 20mm spacers tussen met centreerringen, ook met alle bijbehorende bouten.

Hij is eventueel ook te koop zonder de BBS'jes. Je krijgt er het standaard staal bij, deze zijn zonder banden dus kun je deze stalen velgen eventueel gebruiken voor winterbanden.

De originele veren zitten er ook bij, net als een heleboel andere onderdelen. Er zit een originele Blaupunkt radio in, met in de hoedenplank 2 boxen, deze kun je met zo'n casettebandje naar 3.5mm jackplug van een tientje gewoon op je iPod aansluiten.

Mochten er nog vragen zijn, stuur een mailtje of een PM, deze zie ik en beantwoord ik sowieso dezelfde dag! Mijn mail is david.statio @ gmail.com. De auto staat in Breda.

Voor nu, een foto zegt meer dan 1000 woorden!

op standaard staal:

Vraagprijs voor deze Golf met BBS wielen, standaard staal en schroefset is €2450.

Last edited by david.stevens : 08-05-2010 at 21:29.
Old 09-05-2010, 10:30
arjanostyle arjanostyle is offline
VW Enthousiast

hallo.

waar kan de auto bekeken worden,ik ben geintresseerd!
alvast bedankt.
Old 12-05-2010, 06:56
david.stevens's Avatar
david.stevens david.stevens is offline
VW Enthousiast

& up!

Auto heeft APK tot november!
Old 13-05-2010, 14:50
Joentje
Guest

Wat is de vraagprijs zonder de BBSen?
Old 14-05-2010, 10:53