|
||||
|
||||
hulp gezocht!!
hallo, ik zit te tobben met de synchro, hij wil niet lopen...
tis een elektronisch probleem, maar ik kan daar niet echt mee uit de voeten, elektrische schema's zijn algebra voor me (en toch eigenwijs eraan beginnen ik weet het) er moet een type 3 dash in komen, gisteren een klokje uit een 92er gt gehaald en ben al een poos aan het solderen gegaan. de tankmeter krijg ik geen leven in en de km-teller ook niet, heerlijk al dat digitale prul als ik het contact omdraai dan gaat de brandstofpomp niet lopen, pas als ik um starten wil, slaat de pomp aan (beide) en hij loopt nog ff na als ik ophou met starten. vanmorgen kreeg ik iets leven in het blokje, maar hij draaide wel op 2 of 3 poten, en na 10 seconden 4000 rpm sloeg ie acuut weer uit. blokje wat erin ligt is een gx blok alle tips zijn meer dan welkom, ik ben eventueel bereikbaar op msn: kamp_heiny@hotmail.com groetjes |
|
||||
|
||||
hier een paar fotos van hoe ie er nu bij staat:
|
|
|||
|
|||
Kijk eens naar je zekering/relaiskast, dit is een veelvoorkomend probleem! En dan met name naar je aansluiting van je brandstofpomprelais
|
||||
|
||||
ok, en waar precies moet ik op letten? of ie wel goed contact maakt?
groetjes |
|
|||
|
|||
Quote:
Jep, of dat de pinnetjes bijvoorbeeld niet vergaan/geoxideerd of iets dergelijks zijn.
|
||||
|
||||
hee bedankt voor je tip subdubber, ik heb nog maar eens naar de schemas gekeken en zag dat er ergens geen massa aanwezig was (dat 7-polige kastje boven de computer)
en tot mijn grote vreugde kan ik vertellen dat ie een half uurtje superzuiver heeft gelopen, en tot mijn grote spijt moet ik helaas vertellen dat ie nu niet meer aan wil slaan....... |
|
||||
|
||||
hoi allemaal,
ik loop nog steeds te kloten met de golf, ik verdenk dat de brandstoftoevoer de dader kan zijn, maarja, waar? weet iemand wat een differentiële drukregelaar (bosch nr.: 2437020005) precies doet? of misschien suggesties? ik hoor het graag van jullie groetjes |