Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 30-05-2010, 13:26
wob8v's Avatar
wob8v wob8v is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 606
Default hulp gezocht!!

hallo, ik zit te tobben met de synchro, hij wil niet lopen...

tis een elektronisch probleem, maar ik kan daar niet echt mee uit de voeten, elektrische schema's zijn algebra voor me (en toch eigenwijs eraan beginnen ik weet het)

er moet een type 3 dash in komen, gisteren een klokje uit een 92er gt gehaald en ben al een poos aan het solderen gegaan. de tankmeter krijg ik geen leven in en de km-teller ook niet, heerlijk al dat digitale prul

als ik het contact omdraai dan gaat de brandstofpomp niet lopen, pas als ik um starten wil, slaat de pomp aan (beide) en hij loopt nog ff na als ik ophou met starten.

vanmorgen kreeg ik iets leven in het blokje, maar hij draaide wel op 2 of 3 poten, en na 10 seconden 4000 rpm sloeg ie acuut weer uit.

blokje wat erin ligt is een gx blok

alle tips zijn meer dan welkom, ik ben eventueel bereikbaar op msn: kamp_heiny@hotmail.com

groetjes
Reply With Quote
  #2  
Old 30-05-2010, 14:00
wob8v's Avatar
wob8v wob8v is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 606
Default

hier een paar fotos van hoe ie er nu bij staat:




Reply With Quote
  #3  
Old 30-05-2010, 14:07
SubdubberGT SubdubberGT is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 854
Default

Kijk eens naar je zekering/relaiskast, dit is een veelvoorkomend probleem! En dan met name naar je aansluiting van je brandstofpomprelais
__________________
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro
Daily: Volkswagen High Up 75PK

Reply With Quote
  #4  
Old 30-05-2010, 14:27
wob8v's Avatar
wob8v wob8v is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 606
Default

ok, en waar precies moet ik op letten? of ie wel goed contact maakt?

groetjes
Reply With Quote
  #5  
Old 30-05-2010, 16:05
SubdubberGT SubdubberGT is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 854
Default

Quote:
Originally Posted by wob8v
ok, en waar precies moet ik op letten? of ie wel goed contact maakt?

groetjes


Jep, of dat de pinnetjes bijvoorbeeld niet vergaan/geoxideerd of iets dergelijks zijn.
__________________
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro
Daily: Volkswagen High Up 75PK

Reply With Quote
  #6  
Old 30-05-2010, 16:21
wob8v's Avatar
wob8v wob8v is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 606
Default

hee bedankt voor je tip subdubber, ik heb nog maar eens naar de schemas gekeken en zag dat er ergens geen massa aanwezig was (dat 7-polige kastje boven de computer)

en tot mijn grote vreugde kan ik vertellen dat ie een half uurtje superzuiver heeft gelopen, en tot mijn grote spijt moet ik helaas vertellen dat ie nu niet meer aan wil slaan.......
Reply With Quote
  #7  
Old 03-06-2010, 19:39
wob8v's Avatar
wob8v wob8v is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 606
Default

hoi allemaal,

ik loop nog steeds te kloten met de golf, ik verdenk dat de brandstoftoevoer de dader kan zijn, maarja, waar?

weet iemand wat een differentiële drukregelaar (bosch nr.: 2437020005) precies doet?

of misschien suggesties?

ik hoor het graag van jullie
groetjes
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum