#1
|
||||
|
||||
Lekkage stuurbekrachtiging ?
Hallo,
Sinds een een tijdje heb ik een lekkage aan de auto. Nu heb ik gisteren eens alles schoon gemaakt onder de auto om te kijken waar het vandaan komt. En ik heb het vermoeden Dat het langs een keering lekt waar de as op zit die naar het stuur gaat. Maar nu is mijn vraag komt achter deze keering ook druk te staan(oliedruk) ? En heeft iemand dit eens ooit vervangen, I.v.m tips o.i.d want je komt er totaal niet aan. Het zit allemaal achter het blok geschroefd. Moet ik hiervoor het hele huis er uit halen of andere manieren om dit de maken? Het gaat om een MK2 GTI 16v met PL motor.'91. Alvast bedankt. Groeten, Gino. |
#2
|
||||
|
||||
niemand die dit ooit eens heeft gedaan ????
|
#3
|
|||
|
|||
Stuurhuis moet verwijderd worden
Dan kan je er pas bij Staat ind oliedruk op |
#4
|
||||
|
||||
Dus ik moet het hele geval van het subframe halen. Wel een hoop werk. Maja hobby Alvast bedankt voor de reactie
|
#5
|
|||
|
|||
Is ind even werk
Je moet je blok opvangen want het subframe moet los |
#6
|
||||
|
||||
Ow, kan ik de het niet los maken van het subframe? Zodat het subframe kan blijven zitten? En ik alleen de stuurbekrachtiging zelf er vanaf haal?
|
#7
|
||||
|
||||
subframe laten zitten is eigenlijk geen optie, je kunt er niet goed bij.
Als je het goed wilt doen zou ik het toch even allemaal los halen. Weet niet wat je ermee wilt maar als je een GOED bedrijf zoekt voor je stuurhuis: www.hydroline.nl zeg erbij, niet goedkoop wel heel erg goed
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#8
|
||||
|
||||
Voor een low budget oplossing even vragen naar lew-wec of leaklock bij de
betere automaterialenzaak. Echt superspul. Is een toevoeging die keerringen e.d. weer soepel maakt. Ik heb hiermee ook de stuurbekr. van mijn oude A4 dichtgekregen. |
#9
|
|||
|
|||
werk die lew-wec of leaklock echt want bij mij is na 2 dagen het potje weer leeg.
|
#10
|
||||
|
||||
nou.... dan denk ik dat zo'n "wondermiddeltje" niet meer helpt..
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#11
|
|||
|
|||
dus dan maar gewoon vervangen.heb nog van een type 3 liggen dat moet erwel onder passen zonder de stuurstangen.maar is wel een party werk lees ik net.
|
#12
|
||||
|
||||
Ik ga denk ik ook er voor om de keering dan maar te vervangen. Even kijken dat ik genoeg tijd heb dan, want zo te horen is het wel redelijk veel werk. bedankt voor de reacties
|
#13
|
|||
|
|||
Als je onderdelen besteld kijk dan eerst wat voor stuurhuis je hebt
TRW of ZF |
#14
|
||||
|
||||
Ja als de lekt bij de stuurbekrachtiging stuurhuis dan moet alles er onder weg met het subframe er bij Is erg rottige klusje
__________________
Volkswagen for Life ! .../\Real power on the road/\ ... |