![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uit naam van mijn broertje bied ik hier zijn erg nette Jetta mk2 aan.
De auto is compleet origineel. Is nog erg netjes, geen [grote] roestplekken of deuken te bekennen. Originele velgen met goede banden. Volkswagen Jetta mk2 CL uit 1987 1.6 benzine 53kw / 70pk Kilometerstand: 322.000 km APK tot: 22-04-2010 Is een compleet originele CL, dus opties/veranderingen zijn er niet te vermelden. Onlangs beurt gehad. Vraagprijs: 850 euro. Auto is te bezichtigen in Damwoude. Voor vragen kun je contact opnemen met Geart. Mail: gearttigchel@hotmail.com of even bellen op: 06-18764432 Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Upje
![]()
|
||||
|
||||
![]() 16V erin en dit blok met bak en kabelboom doorgeven aan mij voor de coupe
![]() Zou het zonde vinden om de gehele auto te moeten kopen voor alleen het blok en de bumpers..... ![]() Haha, grapke..... Nette Jetta, hoop dat ie een goed baasje gaat vinden! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hehe, nja, zo'n project gaan we niet meer doen
![]() Staat nogsteeds te koop ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sinds vandaag weer door de APK, dus je kan weer een jaar vooruit. Tevens prijsverlaging naar 650 euro.
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 14-04-2010 at 12:33. |
|
||||
|
||||
![]() Stuur Jettamk2 eens een pb, die is nog op zoek naar zoiets.
|
||||
|
||||
![]() Verkocht
![]()