|
||||
|
||||
CV op afstand
Ik heb originele cpv in mijn golfje zitten.
Ik wil echter dat ik deze op afstand kan openen en sluiten. Het enige probleem is dat de bestuurdersdeur niet door de onderdrukpomp open en dicht gaat omdat bij originele cpv van golf 2 hier de aansturing inzit. Wie heeft er ook originele cpv MET afstand openen en sluiten, en hoe hebben jullie dat opgelost? Mijn gedachten zijn om een stelmotor de aansturing in de bestuurdersdeur te openen en sluiten waardoor de onderdrukpomp geactiveerd wordt en de rest opent. Zitten er hier nog haken en ogen aan?
|
|||
|
|||
Een alarm met cv erop
Motor van de cv [bij het alarm behorend]koppelen op het stangetje van de deurpin |
|
||||
|
||||
Snap ik Jan, maar ik wil wel de originele deurpomp in de bestuurdersdeurhouden.
Maak ik dan de stang vast aan de stang van de ori deurpomp?
|
|||
|
|||
jup
Of aan het pinnetje waar je de deur mee op slot doet als de deur dicht is |
|
||||
|
||||
Zolang de pomp maar geactiveerd wordt.
|
|||
|
|||
Ja,nu gaat het door omdraaien van sleutel[deurpin gaat naar beneden]en dan door het
motortje wat bij het alarm/cv zit |
|
||||
|
||||
Moet toch nog naar je toe Jan, neem ik alles wel mee
|
|||
|
|||
HAHa
Zie je wel komen |