|
|||
|
|||
Martijn's 83'er GTI
hallo mede vw fans
aangezien ik al een tijdje rond neus op dit forum en ik met eigenlijk nog nooit heb voorgesteld doe ik dat bij deze eindelijk maar eens mijn naam is Martijn ben 21 jaar oud en helemaal gek van alles wat gemotoriseerd is aangezien mijn oom een aantal klassiekers heeft waaronder een aantal 76'er GTI's ben ik helemaal fan geworden van met name volkswagen en ja dan word je 18 en dan wil je maar 1 ding zo snel mogelijk je rijbewijs halen eerst mijn auto en toen mijn motor rijbewijs dus na een poosje gebruikt te gemaakt te hebben van de auto van mijn ouders kwam het er dan toch van mijn eerste auto'tje dat het een vw moest worden stond dus zo doende via me oom bij een 83'er GTI terecht gekomen Een super strakke echte orginele GTI dus een poosje lekker rond gereden met mijn GTI tot ik op een gegeven moment achter op ben gereden door een vrouw op weg na school niet mijn schuld gelukkig viel de schade mee een bumper krom en deukje in achter scherm bumper zelf recht gedrukt door hem van de binnen bumper te halen deze recht te persen en daarna de bumper zelf te verwarmen terug gedrukt (zie je niks meer van) maar aan gezien er nog meer kleine deukjes in zaten deze er meteen ook maar uit laten halen. van het een kwam het andere en toen ook de wielkast randjes maar uitgestraald en opnieuw laten spuiten en de steenslag en alle andere plekjes bij laten werken toen ook meteen de wieltjes maar laten powdercoaten zodat die ook weer mooi fris waren en zo staat hij er op het moment bij |
|
|||
|
|||
Mooie GTI
Zuinig op zijn |
|
||||
|
||||
Erg gave GTI!
|
|
|||
|
|||
Quote:
thanks |
|
||||
|
||||
nette auto idd
|
||||
|
||||
nette golf 1 gti
|
|||
|
|||
ziet er goed uit
|
|
||||
|
||||
Leuk ding...maar heb je meer foto's van die 38-NU-81...echt 1 van de vroegste GTI's...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Mooie GTI
|
|||
|
|||
het ziet er geweldig uit!!
|
||||
|
||||
hele nette GTI! gister toevallig gespot op transferium leiden of was jij dit niet?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Hele leuk GTI.
Zuinig op zijn!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Quote:
dat moet ik doen als ik weer bij me oom kom hij heeft er nog 3 van 76 t/m 78 miss dat ik nog wat gedeeltes op mijn foto's kan laten zien kijk aan Last edited by tinus gti : 15-05-2010 at 19:19. |
|
||||
|
||||
zilver mooiste kleur voor de type 1
|
|
||||
|
||||
Leuke auto en inderdaad een hele mooie kleur op een 1.
En die oude van je oom is ook uniek. |
|
|||
|
|||
Mooie GTI ook een leuke verzameling van je Oom
|
|
||||
|
||||
hee kerel , mooie plaatjes van je auto hoor, ziet er goed uit.
ik ga maandag de motor er inhangen bij mijn golfje veel succes en plezier met je prachtige gti groeten van tim
|
||||
|
||||
Echt een hele mooie mk1 GTI
Een zilveren mk1 is zeker erg mooi. Ik hoop dat je hem origineel laat. Die verzameling van je oom is ook heel bijzonder!
|
|||
|
|||
He Martijn mooie mk1 gti
Ga eens wat plaatjes schieten bij je oom