|
||||
|
||||
[x] geschikt [ ] ongeschikt
Een paar weken geleden verkocht ik de Golf III van oma. De koper zei dat hij er de 5 mei optocht van Slochteren mee zou gaan rijden en vandaag was het zover. De foto's !
En morgen krijgt oma de foto's te zien. (Is mijn auto goed terechtgekomen jongen ? Ja hoor ! )
|
||||
|
||||
Als ze de foto's ziet, gaat ze spontaan aan de bloembollen zitten knabbelen...
Wat was er mis aan de Golf btw? |
|
||||
|
||||
Echt fantastisch, een bevrijdings optocht in een duitse auto....
|
||||
|
||||
die kan nog net mee naar oosterijk,hij is al klaar
laat oma de fotos maar niet zien |
|
||||
|
||||
Quote:
Rot spatbord, lawaai in de bak, sierlijsten hingen los, bestuurdersstoel helemaal ingezakt, voorspatborden en motorkap anders van kleur dan de rest van de auto, álle ruiten ernstig bekrast (iemand waarschijnlijk ooi schraapstaal gebruikt als sneeuwkrabber) 250.000 gelopen etc. etc. Niet echt een auto die ik de moeite waard vond om tijd en geld aan te besteden. Zit nog wel APK op en ik hoorde vandaag dat hij weer te koop is.
|
||||
|
||||
Dit jochie heeft zijn oma vermoedelijk ook iets uit te leggen........
|
||||
|
||||
hahaha lol
|
||||
|
||||
Prachtig! De stoet is hier vanmiddag voor mijn huis langsgereden en ik heb de golf ook voorbij zien komen
|
||||
|
||||
Dit was ooit een Caddy II (zie achterspatbord)
|
||||
|
||||
@Ben Zine: dan snap ik het! Op het oog zag t er nog okee uit, maar niet dus..
Waar zijn de financiën voor echte WWII Army vehicles? Zie bijna alleen maar zelf gefabriekte look-a-likes langskomen? Of is dit het carnaval van het noorden? |
|
||||
|
||||
Was ook nog een beetje ander spul.
Nekaf uit 1957 Dodge Beep OP deze foto raken de beide motorfietsen elkaar. Een Ardie uit 1936 en een Canadese Harley.
'79 Golf S 1.5 Aut. Last edited by ben zine : 05-05-2010 at 22:01. |
|
||||
|
||||
die caddy twee is echt stoer.. als hij een fatsoenlijke kleur groen was geweest had hij nog bijna voor echt doorgekund.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
leuke meetingcruizer die golf