#1
|
||||
|
||||
Te hoog co (12%)
Ik heb een probleem met me rallye hij heeft een te hoog co uitstoot opeens.
Het is gekomen nadat hij een poosje stil heeft gestaan en de accu leeg was. Er zit een 20vt in met ko4 en grotere injectoren + jd software.(orginele ecu) Heb de lambda sensor al vervangen maar mocht niet helpen. Al bij de dealer geweest om gasklep stand in te leren maar mocht ook niet baten. Heeft er iemand nog een idee de mijne zijn een beetje op. Bvd Frank
__________________
"workingonit |
#2
|
||||
|
||||
ik kan geen ideeen aandragen,
in het MK4 gedeelte kunnen ze vast beter helpen, (want het blok is van een mk4?)
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#3
|
||||
|
||||
heb je hem al laten uitlezen? hier word je meestal wel wat wijzer van..
|
#4
|
||||
|
||||
hallo ..
als je hier en daar leest .. komt het vaker voor dat als je accu leeg is geweest dit voorkomt ..co te hoog . denk dat je beter hem kunt laten uitlezen ,, en je storings laten wissen . denk dan dat probleem wel weg is ,, vrgr gooigolf |
#5
|
||||
|
||||
Neem aan dat ie al uitgelezen is als de gasklep gekalibreer is.Overigens is 12 procent wel een hoop voor een 20vt. :o
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |
#6
|
||||
|
||||
12 procent is iid erg hoor ja ....
Er zal vast wel iemand van t forum je kunnen helpen , er zijn wel genoeg die met zo'n 20vt rijden .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#7
|
|||
|
|||
12% kan niet, co gaat maar tot 9,9%.
temperatuur sensor al door gemeten/ gewisseld? |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom zou dat niet gaan dan? Gister een een Silverado op LPG gehad met 13% CO uitstoot..
__________________
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro Daily: Volkswagen High Up 75PK |
#9
|
||||
|
||||
auto is uitgeleerd, codes gewist en gasklephuis is gekalibreert
__________________
"workingonit |
#10
|
|||
|
|||
Heb net een auto gehad voor APK met te hoog co
Was de katalisator van kapot! |