![]() |
|
||||
|
||||
![]() Simpele vraag: Wie kent deze auto?
Niet over de kleur beginnen daar ben ik net overheen.. ![]() ![]() Staat al een hele tijd op naam van het bedrijf waar ie staat en heeft geen apk op dit moment, maar dat is niet zo boeiend. Eerste toelating en deel 1 zijn van de zelfde datum iig. Vraag me af is er wel een iemand naar deze auto wisten kijken en weet iemand of er wat mee is (ex-zware schade??)? Ik ga morgen in ieder geval even langs om een rondje te rijden
|
||||
|
||||
![]() geen idee maar wel een leuke auto!
|
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto inderdaad, en niks mis met de kleur
![]()
|
||||
|
||||
![]() ga vanavond maar eens kijken, hoop alleen dat ik nog iets terug krijg voor mijn golfje2... anders verpats ik hem hier op t forum
![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen!
Moeten nog een paar dingen aan gebeuren maar het is op zich een nette auto.
|
|||
|
|||
![]() gefeliciteerd met je aankoop
![]() wat zijn de plannen en zodra je hem hebt FOTO'S plaatsen ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Jup zal ik zeker doen, wil zelf ook altijd veel foto's zien dus zal ze er nu zeker op zetten. Maar wel in mijn andere topic dan.
|
||||
|
||||
![]() Ik vind dat een van de dikste kleuren voor een mk3 !
veel plezier der mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() shit heb ik hem alweer in 2007 gekocht en de teller 43000km verder, was ik al bijna vergeten. Maar het is idd een leuke auto. Standaard wel meer een snelwegauto dan een ragbakje zeg maar.
|
|||
|
|||
![]() Over ouwe koeien gesproken
![]()