|
||||
|
||||
geklop in aandrijflijn 1.8 '86
dudes, nieuw seizoen, nieuwe perikelen: ik heb een vaag probleem met m'n golf, misschien dat een van jullie hier iets in herkent.
Mijn golf maakt een hard willekeurig kloppend geluid als ik rijd en m'n gas los laat, het gaat weer weg als ik gas geef en of rem, in z'n vrij of met de koppeling, maakt geen verschil. Ook insturen maximaal maakt geen verschil. Blok zelf loopt zeer goed. Remmen schakelen alles oke. Ik dacht zelf dat het aan m'n homokineten zou liggen, aangezien ik hier vorig jaar ook al een probleempje mee had, maar ik heb die aan m'n linkerkant vervangen vandaag, en dat maakte geen klap verschil. Het zou zo kunnen zijn dat rechts ze zuur zijn, maar hoe kom ik hier achter? Of is het iets anders, toch m'n bak/diff iets dergelijks? Thnx alvast! |
|
|||
|
|||
motorsteunen nog goed??
|
|
|||
|
|||
Auto op de parkeerrem zetten en dan in de versnelling optrekken
Dan kun je [met de motorkap open]zien wat het blok doet Zal wss de achterste op het subframe zijn |
|
|||
|
|||
Quote:
links op de krik, wiel los van de grond, en dan in de versnelling laten staan. kijken wat de speling is voordat je het wiel "door de versnelling/motor gaat draaien" en dan rechts hetzelfde, kijken wat het verschil is. |