|
|||
|
|||
probleemjes Pg motor
hey
heb de volgende problemen met mijn pg motor als ik contact opzet brandt het olie lampje, wanneer ik start begint dit te knipperen? had nog 2 sensoren liggen en heb deze eens geprobeerd maar dan krijg ik hetzelde. nogthans zegt mijn vdo druk meter 3.5 bar (koude motor) mijn koelvloeistofmeter doet normaal tot de motor op bedrijftemp. komt dan begint deze te knipperen (digifiz) ? ik heb hier nog een AFR meter liggen, mag je dit signaal van de originele lambdasonde afnemen? hoe regel je het stationair toerental, CO en ontsteking bij een pg motor? thx greetz |
|
|||
|
|||
is niet gewoon je tellerklok aan barrels? toerental met een schroef achter op je gasklephuis, co door potmeter en je drukbuis, ontsteking afstellen met stekker van koelvloeistof temp er af de blauwe meen ik drie keer gas geven dan ontsteking afstellen op 2250 toeren met 6 graden voor ontsteking, alleen zoek dit ff goed op is lang geleden dat ik dit heb gedaan. kijk anders ff op corrado forum daar staat alles precies, ook de waardes waar je potmeter op moet staan. succes
|