|
|||
|
|||
electrische spiegels golf 3
Nou vandaag had ik wat tijd over en dacht ik ik plug even de spiegels in de auto. Laatst al de kabelboom gefatsoeneerd en alles weg gehaald wat niet met de spiegels te maken had.
Zo gezegd zo gedaan alle stekkers op de originele plaatsen ingeplugd. en alles weer in elkaar gezet. Maar wat denk je geen beweging in de spiegels. Alleen de verlichting in de schakelaar was me goed gezint en die werkt ook. Alle verbindingen richting de deuren gecontroleerd. Alles verder in orde de stekkers zitten in de deurstekker op de plaats waar ze horen. Voor de massa heb ik de originele massa kabeltjes gebruikt uit de andere auto, deze kunnen er ook maar op een manier in. De enige 2 kabels die er verkeerd kunnen zitten is de zwart/witte en de witte richting de zekeringen kast. De witte kan eigenlijk maar op een manier worden aangeloten op een witte kabel die uit d zekeringen kast komt met de goeie contra stekker. De zwart/witte heb ik op de groene verdeelblok op de zekeringenkast zitten waar ook al een zwart/witte kabel in zat. Dus waar is nu het probleem??? Ik heb de schema's op golf info ook al bekeken en daar zie ik alleen dat er uit de bijrijdersdeur ook een grijs/groene kabel(verlichting) dient te komen. Dit klopt volgens mij niet, omdat er geen verlichting in de bijrijdersportier aanwezig is. Verder sluiten ze daar alles aan zoals ik het ook heb aangesloten. Alle zekeringen zijn gewoon goed. Ik heb ze er allemaal uit gehad om te controleren. Nu zag ik ook dat in de zekeringenkast die ik hier heb liggen relais positie 10 een soort brug zit. Waarvoor dient deze??? Die heb ik namelijk niet in mijn zekeringenkast. Het zou misschien uit de schakelaar kunnen komen aangezien deze nat is geweest. Maar eerst eens even hier wat opties afwachten voor ik een nieuwe schakelaar aan ga schaffen. |
|
|||
|
|||
ik ben al zover dat ik weet dat relais plaats 10 voor grootlicht/mistlap gedoe dient.
Net ook alle verbindingen en stekkers na gelopen. Alles zit op de plaats waar het hoort. Morgen eens kijken of ik stroom heb op de zwart/witte draad in de deur. Mocht dit het geval zijn kan het alleen nog maar aan de schakelaar liggen. Aangezien de massa e.d. goed is, omdat het lciht in de schakelaar wel brand. |
|
|||
|
|||
probleempje als het goed is gevonden.... mag een slotje op....
|