![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop:
Garage deur opener. LETOP geen gamma troep en nieuw! heb er nu 1 liggen gloedje nieuw in doos met twee afstandsbedieningenen montage spullen. enigste wat er niet bij zit en zo te bestellen is, is de rail die kost na mij weten 90 euro. ik vraag voor deze professionele opener geen (gamma troep) 450 euro dus als je de rail erbij besteld zit je op 540 euro das ruim 150 euro onder de consumenten prijs ongemonteerd. vrijblijvend kun je informeren bij de dealer wat het normaal kost. montage door mij eventueel mogelijk zitten ook boekjes bij. te gebruiken op vele types garage deuren. en ook op veel merken. dus prijs is 450 euro excl rail eventueel bij te regelen inruil velgen mogelijk 15 inch 16 inch voor op een golfje 1, of een motorblok voor in de golf 1 op sturen ook mogelijk kosten koper! ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by baseknot : 14-04-2010 at 16:49. |
|
||||
|
||||
![]() up!
|
|
|||
|
|||
![]() Restpartijtje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik monteer ze dagelijks nooit geen problemen mee.
ik kan er per jaar zoveel inkopen dus vandaar heb er nog 1 over! en de rail kan ik er gewoon bij leveren dus laat dat geen struikel blok wezen. groetjes bas |
|
||||
|
||||
![]() up!
|
|
||||
|
||||
![]() up polo g40 blok ter inruil mogelijk setje wielen ook mogelijk zolang het onder een golf 1 past
|
|
||||
|
||||
![]() up!
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Kun jij ook aan deze afstandsbediening komen voor een Chamberlain deuropener? Zo ja, wat kost zoiets?
|
||||
|
||||
![]() zal even kijken volgens mij heb ik nog een chamberlain motor liggen en dus ook een ab
|
|
|||
|
|||
![]() Ok super!
Maar zijn ze ook nog te bestellen? Wil er misschien wel een paar meer aangezien die van mij soms wel en soms niet doet. Heb de print al doorgesoldeerd maar hij blijft haperen.
|
||||
|
||||
![]() heren, kan dit niet via PM?
|
|
||||
|
||||
![]() up en pm send!
|