|
|||
|
|||
tank meter doet raar
hallo mede mk1 fans
heb een nogal raar probleem met mijn gti als ik getankt heb dan slaat de tank meter meestal wel uit na vol maar als ik hem dan weer uit of aan zet dan komt hij vaak maar tot de helft. ook tijdens het rijden valt hij soms helemaal terug naar het rode gebied om dan even later weer op te lopen kortom hij geeft nooit echt het werkelijke niveau weer iemand dit al meegemaakt of een idee waar ik het moet zoeken? of iemand die het al mee gemaakt heeft? |
|
||||
|
||||
ik heb hetzelfde, maar weet het ook niet. meestal tik ik er een paar keer op en doet hij het weer. zal wel in de tellerunit zitten.
had het verder nog niet onderzocht. ben ook wel benieuwd wat het is.
|
||||
|
||||
spanningsregelaar achterop de cockpit stuk? geen idee of een golf mk1 er een heeft maar had zoiets ook met de polo mk2 en dat was toen de spannings regelaar
Ziet er zoiets uit en kost iets van 3.- bij de dealer |
|
|||
|
|||
Quote:
tikken op de teller unit helpt bij mij niet Quote:
zouden er dan niet meer functies uit moeten vallen? van het cockpitje Last edited by tinus gti : 02-05-2010 at 07:53. |
|
|||
|
|||
Misschien gewoon een slecht contact ergens?
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn spanningregelaar ook eens kapot gehad, bij mij deden de temperatuurmeter en de brandstofmeter helemaal niks meer. Alleen koste de spannings regelaar €15,11
Onderdeelnummer: 171 919 803 Erik. |