|
||||
|
||||
kcn meeting Barchem
vandaag even met de kübel naar Barchem gereden voor de regiomeeting oost, van de kcn (kever club nederland) het weer was echt voortreffelijk, en er stonden nog wel een leuk aantal auto's..en natuurlijk weer vrienden en bekenden gesproken.
|
|
||||
|
||||
zwiepse bolussen?
|
||||
|
||||
ja, dat zijn een soort van koeken.. heb je volgens mij ook in zeeland..
|
|
||||
|
||||
Quote:
idd,wat zijn dat? leuk spul trouwens......
|
||||
|
||||
zo ziet het er uit..en ze smaken ook erg goed.. alhoewel je dat zo niet zou zeggen..
|
|
||||
|
||||
"t lijkt ergens anders op
|
|
||||
|
||||
vandaar de naam bolus.. en de zeeuwse variant ken ik ook wel, ging me meer om het "zwiepse"
|
||||
|
||||
.......die komen uit Zwiep..
|
|
||||
|
||||
Zoals al gezegd gisteren ook even naar Barchem geweest.
Was een geslaagde dan, het weer was super dus de ragtop open en relaxt die kant op gecruised. Hier een paar fototjes, de rest as usual op www.AirMighty.com ...enjoy 8-) UDB at the show: Rollin' home:
|
|||
|
|||
Led achterlampen in een Kever???
Da's toch ook geen porum...
|
||||
|
||||
Even mooi weggeweest zo te zien
|
|
||||
|
||||
Mooie meeting.
Die luchtgekoelde dagjes lijken toch een heel andere gezelligere sfeer te hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
in het zweeds is het bullar http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50118950 Dat klopt meestal ook wel, Chris, wil niet per sé gezelliger zeggen, maar je mist het gasgeven tot in de toerenbegrenser en de db-drag cd's in ieder geval niet |
|
||||
|
||||
Krijg steeds meer een zwak voor luchtgekoeld bij het zien van deze foto's
|