|
||||
|
||||
hittebestendigheid poedercoating
Voor mijn kever heb ik vorige week een nieuwe spaghetti uitlaat besteld. Deze is zwart, maar dat is slechts ter bescherming in 't magazijn. Nu wil ik deze graag zwart houden, en zat ik er aan te denken deze te laten poedercoaten (kan mooi mee met motorplaatwerk). Nu vroeg ik mij alleen af of poedercoating bestand is tegen de hitte van een uitlaat. Als 't er weer afbladerd na verloop van tijd heb ik er natuurlijk ook niks aan. Mensen hier die dat eens geprobeerd hebben of op andere wijze ervaring mee hebben? Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
ik weet wel dat mensen hun spruitstukken soms laten coaten binnenin en buitenom voor de thermische belasting en extra vermogen.
of dit ook in het zwart is dat weet ik niet. ik heb het alleen nog in het grijs gezien.
|
|||
|
|||
Gewone poedercoating is hooguit warmte bestendig.
Er is wel speciale hittebestendige poedercoating, ik weet dat b.v. onderstaand bedrijf dit doet (website is waardeloos overigens): http://www.poedercoaten.nu/cms/inde...ontact&Itemid=3 |
|
||||
|
||||
thermische coating vragen.. dan snapt de coater het wel
|
||||
|
||||
Polindus in Hardinxveld Giessendam is mijn poedercoater en hij heeft ook hittebestendig zwarte poedercoating.
Olaf van der Pijl: www.Polindus.nl
|
||||
|
||||
Dank voor de informatie heren, gaat helemaal goedkomen zo
|
||||
|
||||
ceramic uitlaatcoatings
|